stjernestøv Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 I dag har jeg snakket med psykiater, og han mente det var riktig av meg å begynne på seroquel igjen. Han sa kanskje jeg får slutte på risperdal før eller etter påske, skulle stå på 1 mg noen uker til å se hvordan det gikk. Men da måtte jeg ta seroquel, han mente det var seroquel jeg overspiste av men fikk ikke tilbud om noe ant. Han mente jeg ikke var deprimert lenger, og at det var pga fluoxetin. Så nå samarbeider jeg ihvertfall, blir spennende å slutte med risperdal. Slutter jo i samarbeid med psykiater da 0 Siter
Beautiful_Creatures Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 (endret) Hei Stjernestøv!:-) Så flott å høre at du hadde en positiv opplevelse med møtet i dag. Ble glad når jeg leste dette. Godt å føle at man endelig blir hørt:-) Skjønner at det med spisingen er veldig vanskelig, men noen ganger får man nesten uant motivasjon og krefter bare av å bli hørt på noe man føler så sterk for (som nå med Risperdal). Så kanskje bare det i seg selv kan gjøre at det andre går bedre. Masse lykke til!:-) Endret 2. februar 2016 av Beautiful_Creatures 1 Siter
stjernestøv Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Skrevet 2. februar 2016 2 minutter siden, Beautiful_Creatures skrev: Hei Stjernestøv!:-) Så flott å høre at du hadde en positiv opplevelse med møtet i dag. Ble glad når jeg leste dette. Godt å føle at man endelig blir hørt:-) Skjønner at det med spisingen er veldig vanskelig, men noen ganger får man nesten uant motivasjon og krefter bare av å bli hørt på noe man føler så sterk for (som nå med Risperdal). Så kanskje bare det i seg selv kan gjøre at det andre går bedre. Masse lykke til!:-) Hei Ja jeg ble glad jeg, bare synger enda mer Sa at jeg hadde ikke kommet meg etter sist jeg var innlagt, og lurte på om risperdal hadde noe med det å gjøre siden jeg fikk risperdal. Da sa han ingenting denne gangen, nei det var kjekt at jeg skal slutte med risperdal. Da blir jeg meg selv igjen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Skrevet 2. februar 2016 Denne synger jeg alltid når jeg er glad, flere som liker den? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Skrevet 2. februar 2016 Og tusen takk Beautiful_Creatures Så kjekt at du ble glad på mine vegne 1 Siter
PNG Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Risperdal er den medisinen jeg har blitt mest sløv av... kanskje du får mer energi. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Skrevet 2. februar 2016 21 minutter siden, PNG skrev: Risperdal er den medisinen jeg har blitt mest sløv av... kanskje du får mer energi. Ja håper det, gleder meg til å slutte 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 4 timer siden, stjernestøv skrev: I dag har jeg snakket med psykiater, og han mente det var riktig av meg å begynne på seroquel igjen. Han sa kanskje jeg får slutte på risperdal før eller etter påske, skulle stå på 1 mg noen uker til å se hvordan det gikk. Men da måtte jeg ta seroquel, han mente det var seroquel jeg overspiste av men fikk ikke tilbud om noe ant. Han mente jeg ikke var deprimert lenger, og at det var pga fluoxetin. Så nå samarbeider jeg ihvertfall, blir spennende å slutte med risperdal. Slutter jo i samarbeid med psykiater da Så koselig med et ordentlig glad-innlegg fra deg! Håper virkelig dette går den rette veien nå, det fortjener du! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Skrevet 2. februar 2016 2 minutter siden, Lillemus skrev: Så koselig med et ordentlig glad-innlegg fra deg! Håper virkelig dette går den rette veien nå, det fortjener du! Tusen takk for det Får satse på det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.