Gå til innhold

Var hos psykiater.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg snakket med psykiater, og han mente det var riktig av meg å begynne på seroquel igjen. Han sa kanskje jeg får slutte på risperdal før eller etter påske, skulle stå på 1 mg noen uker til å se hvordan det gikk. Men da måtte jeg ta seroquel, han mente det var seroquel jeg overspiste av men fikk ikke tilbud om noe ant. Han mente jeg ikke var deprimert lenger, og at det var pga fluoxetin. Så nå samarbeider jeg ihvertfall, blir spennende å slutte med risperdal. Slutter jo i samarbeid med psykiater da :) 

Beautiful_Creatures
Skrevet (endret)

Hei Stjernestøv!:-) Så flott å høre at du hadde en positiv opplevelse med møtet i dag. Ble glad når jeg leste dette. Godt å føle at man endelig blir hørt:-) 

Skjønner at det med spisingen er veldig vanskelig, men noen ganger får man nesten uant motivasjon og krefter bare av å bli hørt på noe man føler så sterk for (som nå med Risperdal). Så kanskje bare det i seg selv kan gjøre at det andre går bedre. 

Masse lykke til!:-)

Endret av Beautiful_Creatures
Skrevet
2 minutter siden, Beautiful_Creatures skrev:

Hei Stjernestøv!:-) Så flott å høre at du hadde en positiv opplevelse med møtet i dag. Ble glad når jeg leste dette. Godt å føle at man endelig blir hørt:-) 

Skjønner at det med spisingen er veldig vanskelig, men noen ganger får man nesten uant motivasjon og krefter bare av å bli hørt på noe man føler så sterk for (som nå med Risperdal). Så kanskje bare det i seg selv kan gjøre at det andre går bedre. 

Masse lykke til!:-)

Hei :) Ja jeg ble glad jeg, bare synger enda mer :) 

Sa at jeg hadde ikke kommet meg etter sist jeg var innlagt, og lurte på om risperdal hadde noe med det å gjøre siden jeg fikk risperdal. Da sa han ingenting denne gangen, nei det var kjekt at jeg skal slutte med risperdal. Da blir jeg meg selv igjen :) 

Skrevet

Denne synger jeg alltid når jeg er glad, flere som liker den?

Skrevet

Og tusen takk  Beautiful_Creatures :)

Så kjekt at du ble glad på mine vegne :)

Skrevet

Risperdal er den medisinen jeg har blitt mest sløv av... kanskje du får mer energi.

Skrevet
21 minutter siden, PNG skrev:

Risperdal er den medisinen jeg har blitt mest sløv av... kanskje du får mer energi.

Ja håper det, gleder meg til å slutte :) 

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

I dag har jeg snakket med psykiater, og han mente det var riktig av meg å begynne på seroquel igjen. Han sa kanskje jeg får slutte på risperdal før eller etter påske, skulle stå på 1 mg noen uker til å se hvordan det gikk. Men da måtte jeg ta seroquel, han mente det var seroquel jeg overspiste av men fikk ikke tilbud om noe ant. Han mente jeg ikke var deprimert lenger, og at det var pga fluoxetin. Så nå samarbeider jeg ihvertfall, blir spennende å slutte med risperdal. Slutter jo i samarbeid med psykiater da :) 

Så koselig med et ordentlig glad-innlegg fra deg! :) Håper virkelig dette går den rette veien nå, det fortjener du! :) 

Skrevet
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Så koselig med et ordentlig glad-innlegg fra deg! :) Håper virkelig dette går den rette veien nå, det fortjener du! :) 

Tusen takk for det :) Får satse på det :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...