Annkarin Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Nå skjønner jeg ingenting. Vergen min har alltid svart på mail ganske fort, men nå svarer hun ikke, to mail på en uke. Så prøvde jeg å ringe, men får ikke svar... Hadde en drøm om at hun stakk av med alle pengene mine og advokatfirmaet gikk dunken. Og prøvde ringe til advokatfirmaet, men nummeret var ikke i bruk! 0 Siter
gråstein Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 2 minutter siden, Annkarin skrev: Nå skjønner jeg ingenting. Vergen min har alltid svart på mail ganske fort, men nå svarer hun ikke, to mail på en uke. Så prøvde jeg å ringe, men får ikke svar... Hadde en drøm om at hun stakk av med alle pengene mine og advokatfirmaet gikk dunken. Og prøvde ringe til advokatfirmaet, men nummeret var ikke i bruk! Du får kontakte opplysningen og få riktig nummer. 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Skrevet 2. februar 2016 7 minutter siden, gråstein skrev: Du får kontakte opplysningen og få riktig nummer. ah tanta mi fant ut at jeg hadde bommet på et siffer, det forklarer alt og vergen er tilbake om noen dager. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.