umakenverdt Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Skrevet 8. februar 2016 13 minutter siden, Trine skrev: Ja, det kan være dem. Jeg tenker at dersom du går på dem lenge nok så blir det kanskje en vane til slutt å tenke anderledes og da går det automatisk når du slutter på dem. Men jeg aner ikke. Ja, klart det er vanskelig. Noen ting er jo faktisk slik som man tror oppi hodet og ikke sånn som andre tror. Men hvordan du blir oppfattet av andre, akkurat det vet andre bedre enn deg. Kanskje det er slik, jeg vet ikke. Verden kjennes uhåndterlig, men er så trøtt i dag at jeg nok får sove i natt. Jeg tror det hadde vært godt. 0 Siter
frosken Skrevet 8. februar 2016 Skrevet 8. februar 2016 45 minutter siden, umakenverdt skrev: Ja, det er AD. Jeg er så forvirret angående dem, kanskje det kun er dem som har gjort at ting har kjentes litt mer stabilt i større perioder. Jeg vet ikke, men hvis det er slik jeg egentlig er uten dem, så er det jo ingen valg engang. Da trenger jeg dem. Det er vanskelig å se seg selv som noe annet enn slik man er oppi ens eget hode. Det er så forvirrende når andre sier noe annet. Hei surrehuet:-) Du bør selvfølgelig verken redusere eller slutte med medisinene i denne perioden hvor du ikke har noen behandler. Tvert i mot så bør du sørge for at du får den hjelpen du trenger fra medisinene - både i forhold til depresjon og søvn. 1 Siter
Trine Skrevet 8. februar 2016 Skrevet 8. februar 2016 2 minutter siden, umakenverdt skrev: Kanskje det er slik, jeg vet ikke. Verden kjennes uhåndterlig, men er så trøtt i dag at jeg nok får sove i natt. Jeg tror det hadde vært godt. Verden er uhåndterlig. Men jeg har tro på at den en gang skal bli håndterlig for deg. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.