stjernestøv Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 I dag var jeg på dagsenteret og det var jeg på mandag og, kommer meg litt ut ihvertfall nå og er litt sosial. I morgen ettermiddag får jeg besøk, ei som har lyst å gå over til damp. Neste gang jeg skal ut skal jeg prøve uten vival, har automatisk tatt det. 3 Siter
XbellaX Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: I dag var jeg på dagsenteret og det var jeg på mandag og, kommer meg litt ut ihvertfall nå og er litt sosial. I morgen ettermiddag får jeg besøk, ei som har lyst å gå over til damp. Neste gang jeg skal ut skal jeg prøve uten vival, har automatisk tatt det. Flott Stjernestøv. Jeg synes også du kan øve deg på å bli litt mer "på hils" med rarheten. Dagsenteret er jo et strålende sted å øve på. Så hyggelig å lese at du inspirerer noen til å kutte ned på vanlige sigaretter :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Skrevet 3. februar 2016 2 minutter siden, XbellaX skrev: Flott Stjernestøv. Jeg synes også du kan øve deg på å bli litt mer "på hils" med rarheten. Dagsenteret er jo et strålende sted å øve på. Så hyggelig å lese at du inspirerer noen til å kutte ned på vanlige sigaretter :-) Takk Meg og ei var å spiste på et eldrehjem i dag, uføretrygdede og eldre får kjøpt mat der. Da ble jeg så susete i hodet, var som å stikke hodet i et vepsebol. Mange folk som snakket og det tålte jeg lite, men jeg satt nå der. Skal prøve uten vival og, men tror ikke jeg tåler så mange inntrykk så godt. Men det har nå gått fint nå 0 Siter
XbellaX Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Takk Meg og ei var å spiste på et eldrehjem i dag, uføretrygdede og eldre får kjøpt mat der. Da ble jeg så susete i hodet, var som å stikke hodet i et vepsebol. Mange folk som snakket og det tålte jeg lite, men jeg satt nå der. Skal prøve uten vival og, men tror ikke jeg tåler så mange inntrykk så godt. Men det har nå gått fint nå Mennesker med din type diagnose er ofte noe mer sensitive for inntrykk (både lyd, bilder, og generelt "støy"), så det du skriver henger helt på greip. Jeg mener for all del ikke at du skal benytte deg av medisiner, men jeg synes det er fint du øver deg litt og kjenner etter hva kroppen din synes er ok slik du gjorde i dag. Det høres ut som en koselig dag! 0 Siter
Annkarin Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Takk Meg og ei var å spiste på et eldrehjem i dag, uføretrygdede og eldre får kjøpt mat der. Da ble jeg så susete i hodet, var som å stikke hodet i et vepsebol. Mange folk som snakket og det tålte jeg lite, men jeg satt nå der. Skal prøve uten vival og, men tror ikke jeg tåler så mange inntrykk så godt. Men det har nå gått fint nå know the feeling! 1 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Skrevet 3. februar 2016 2 minutter siden, XbellaX skrev: Mennesker med din type diagnose er ofte noe mer sensitive for inntrykk (både lyd, bilder, og generelt "støy"), så det du skriver henger helt på greip. Jeg mener for all del ikke at du skal benytte deg av medisiner, men jeg synes det er fint du øver deg litt og kjenner etter hva kroppen din synes er ok slik du gjorde i dag. Det høres ut som en koselig dag! Ja det var koselig, og jeg fikk skryt for at jeg kom på senteret. De syns det var kjekt at jeg kom 3 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Skrevet 3. februar 2016 Men det er vel mange her som gjør mye mer enn det, er ikke akkurat noe å skryte av. 0 Siter
Trine Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Men det er vel mange her som gjør mye mer enn det, er ikke akkurat noe å skryte av. For deg så syns jeg faktisk det er noe å skryte av Joda, mange gjør mer, men manger har heller ikke en sykdom. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Skrevet 3. februar 2016 5 minutter siden, Trine skrev: For deg så syns jeg faktisk det er noe å skryte av Joda, mange gjør mer, men manger har heller ikke en sykdom. Åja, takk for det 0 Siter
ISW Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Men det er vel mange her som gjør mye mer enn det, er ikke akkurat noe å skryte av. Jeg synes du er kjempeflink. Du må se det du gjør og klarer i forhold til hva du selv har gjort de siste månedene, ikke i forhold til hva noen andre gjør. Jeg kan være fornøyd med å løpe en tur selv om jeg er totalt elendig til det i forhold til venner jeg har som driver aktiv kondisjonsidrett. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Skrevet 3. februar 2016 1 minutt siden, issomethingwrong skrev: Jeg synes du er kjempeflink. Du må se det du gjør og klarer i forhold til hva du selv har gjort de siste månedene, ikke i forhold til hva noen andre gjør. Jeg kan være fornøyd med å løpe en tur selv om jeg er totalt elendig til det i forhold til venner jeg har som driver aktiv kondisjonsidrett. Takk for det Ja jeg har ikke gjort stort på lenge, det er jo en begynnelse. Og du er jo kjempeflink som løper da, pust pes. 0 Siter
påskelilje Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 Så fint! Er glad du tar skritt i riktig retning nå :-) Ble det noe av koret forresten? Jeg skal på kor i kveld, ukas høydepunkt! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Skrevet 4. februar 2016 3 timer siden, påskelilje skrev: Så fint! Er glad du tar skritt i riktig retning nå :-) Ble det noe av koret forresten? Jeg skal på kor i kveld, ukas høydepunkt! Takk Har ikke blitt noe kor på meg, er for nervøs til det. I dag har jeg bare spist og spist, gikk på butikken og kjøpte usunne ting. Men får besøk i ettermiddag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Skrevet 4. februar 2016 Det føles ikke bra å overspise, men det er ikke lett å styre seg. Skal prøve å skjerpe meg i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.