AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 Hva gjør man når man er helt uønsket på arbeidsmarkedet, er trygd eneste løsning? Anonymkode: 7b23b...3a7 0 Siter
PNG Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 En kan jo prøve å gjøre seg ønsket. Ikke at det nødvendigvis er mulig, innenfor rimelighetens grenser. Men penger må man nesten nødvendigvis ha, så hvis man ikke tjener penger så er nok NAV løsningen for de fleste. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 Det er bare plass til de normale og velfungerende. Anonymkode: 7b23b...3a7 0 Siter
PNG Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 Kanskje det, jeg aner ikke. Uansett må man leve med skammen hver dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 24 minutter siden, PNG skrev: Kanskje det, jeg aner ikke. Uansett må man leve med skammen hver dag. Du slipper det hvis du ikke har kontakt med noen. Anonymkode: 7b23b...3a7 0 Siter
PNG Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 2 minutes ago, AnonymBruker said: Du slipper det hvis du ikke har kontakt med noen. Anonymkode: 7b23b...3a7 Nei, alle vet hvem jeg er. Men er såklart verre hvis jeg må prate med noen. 0 Siter
gråstein Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, PNG skrev: Nei, alle vet hvem jeg er. Men er såklart verre hvis jeg må prate med noen. Sånn er det å bo på landet. Flytt til storbyen, Oslo kanskje, f.eks. Høvik. 0 Siter
Inner self Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 ja, flytt til storbyen. Der kjenner ikke folk hverandre. Her glir man bort i mengden. Men det er vel ikke sikkert det hjelper med det heller, da endel sikkert er psykdom og ikke reell misunnelse/hat fra bygdefolket. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 Hvis en ikke greier å få seg jobb, er NAV neste steg. Om det skyldes sykdom, får en til slutt uføretrygd. Om en er frisk og ikke får jobb, får en arbeidsledighetstrygd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.