AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Var hos legen igår, som ville sykmelde meg fullt. Men jeg kan ikke bli sykemeldt, for da mister jeg 20 % stilling. I tillegg går jeg om 2 mnd går over på AAP. Dette er mye penger tapt til oss. Da må vi bare søke offentlig gjeldsordning. Jeg er så sliten. Både fysisk og psykisk. Har hanglet i en mnd, og blir bare stadig verre. Legen ville også følge meg opp med tanke på depresjon, så jeg skal tilbake om to uker. Jeg er rett og slett i ferd med å gå på en smell. Jeg har for tiden ingen behandler. Så jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg, om noen har noen råd ift hvordan jeg skal løse dette uten å gå konkurs og samtidig ikke bli alvorlig deprimert på nytt. Jeg ser bare en løsning: høre på legen og gå konkurs. Har ikke håp om noe annet. Anonymkode: 91419...956 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 Jeg må pine meg gjennom hver vakt. Sånn har det vært i stadig større grad den siste mnd. I helga måtte jeg ta ut to sykedager bare for å hvile meg ut. Det hjalp ikke i hele tatt. Jeg er nødt til å gi bort noen vakter, klarer ikke å pine meg gjennom 5 slike vakter i uka lenger. Hvis jeg blir alvorlig deprimert på nytt, vet jeg ikke hva jeg gjør. Da søker jeg om innleggelse. Anonymkode: 91419...956 0 Siter
frosken Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Var hos legen igår, som ville sykmelde meg fullt. Men jeg kan ikke bli sykemeldt, for da mister jeg 20 % stilling. I tillegg går jeg om 2 mnd går over på AAP. Dette er mye penger tapt til oss. Da må vi bare søke offentlig gjeldsordning. Jeg er så sliten. Både fysisk og psykisk. Har hanglet i en mnd, og blir bare stadig verre. Legen ville også følge meg opp med tanke på depresjon, så jeg skal tilbake om to uker. Jeg er rett og slett i ferd med å gå på en smell. Jeg har for tiden ingen behandler. Så jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg, om noen har noen råd ift hvordan jeg skal løse dette uten å gå konkurs og samtidig ikke bli alvorlig deprimert på nytt. Jeg ser bare en løsning: høre på legen og gå konkurs. Har ikke håp om noe annet. Anonymkode: 91419...956 Du kan selvfølgelig be legen din om å søke innleggelse, men ser ikke helt på hvilken måte det vil løse dine problemer? 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Var hos legen igår, som ville sykmelde meg fullt. Men jeg kan ikke bli sykemeldt, for da mister jeg 20 % stilling. I tillegg går jeg om 2 mnd går over på AAP. Dette er mye penger tapt til oss. Da må vi bare søke offentlig gjeldsordning. Jeg er så sliten. Både fysisk og psykisk. Har hanglet i en mnd, og blir bare stadig verre. Legen ville også følge meg opp med tanke på depresjon, så jeg skal tilbake om to uker. Jeg er rett og slett i ferd med å gå på en smell. Jeg har for tiden ingen behandler. Så jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg, om noen har noen råd ift hvordan jeg skal løse dette uten å gå konkurs og samtidig ikke bli alvorlig deprimert på nytt. Jeg ser bare en løsning: høre på legen og gå konkurs. Har ikke håp om noe annet. Anonymkode: 91419...956 Dersom du har en historie med depresjon synes jeg din lege kan henvise deg videre til en terapeut i mellomtiden. Er søknaden til AAP innvilget eller akkurat levert? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 Skrevet 5. februar 2016 22 timer siden, frosken skrev: 20 timer siden, XbellaX skrev: Dersom du har en historie med depresjon synes jeg din lege kan henvise deg videre til en terapeut i mellomtiden. Er søknaden til AAP innvilget eller akkurat levert? Jeg må søke om AAP hvis jeg blir sykemeldt igjen, for sykepengerettighetene mine går ut i april. Jeg er ikke motivert for mer terapi. Jeg håper at fastlegen kan hjelpe meg med medisiner, det er mitt eneste håp. Hvis jeg blir sykemeldt og må over på AAP går økonomen vår til dundas. Jeg er hovedforsørger i familien, mannen min kan pga alvorlig sykdom ikke jobbe. Vi mistet mye inntekt da han gikk over på AAP. Jeg har jobba så hardt så lenge for livet mitt og for økonomien vår. Nå føler jeg at mye av det er i ferd med å rasere. Men jeg har heldigvis en god dialog med fastlegen min og som tar meg alvorlig. Hn var skeptisk til at jeg ville begynne å jobbe fullt igjen, men pga økonomien ser jeg ikke på det som at jeg har noe valg. Anonymkode: 91419...956 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.