Gå til innhold

Bytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Begge gir meg vektøkning. Har vært overvektig nå siden jeg begynte med solian i 2012 tror jeg det var. Men har vært mindre enn jeg er nå, nå er jeg virkelig big mama :( Åååå ånei.

Så gæli er det ikke da. Det finnes en haug med mennesker som er langt større enn deg. Men i det siste har du jo vært litt mer aktiv. Om du fortsetter sånn så tror jeg du kommer til å gå ned litt i vekt. Om du finner på ting å gjøre så blir nok ikke fokuset på mat så stort heller.

Skrevet
3 minutter siden, Trine skrev:

Så gæli er det ikke da. Det finnes en haug med mennesker som er langt større enn deg. Men i det siste har du jo vært litt mer aktiv. Om du fortsetter sånn så tror jeg du kommer til å gå ned litt i vekt. Om du finner på ting å gjøre så blir nok ikke fokuset på mat så stort heller.

Åjo, det er virkelig gale. Men må prøve å fortsette å komme meg litt ut, og spise frukt istedenfor sjokolade. Men nå har jeg kjøpt sjokolade da. Uff a meg!

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Åjo, det er virkelig gale. Men må prøve å fortsette å komme meg litt ut, og spise frukt istedenfor sjokolade. Men nå har jeg kjøpt sjokolade da. Uff a meg!

Men hvorfor kjøpte du sjokolade da? Du må jo ikke kjøpe det når du ikke skal spise det.

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Men hvorfor kjøpte du sjokolade da? Du må jo ikke kjøpe det når du ikke skal spise det.

Vet ikke :( Gjør det bare når jeg er på butikken. Sa til samboeren min at jeg skulle skjerpe meg på mandag, han trodde ikke på det. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke :( Gjør det bare når jeg er på butikken. Sa til samboeren min at jeg skulle skjerpe meg på mandag, han trodde ikke på det. 

Jeg har greid å være i butikken i to dager nå uten å kjøpe sjokolade, stor seier. Men hadde likevel lagt på meg igjen... Selv etter PT time og fisk. Fingern beveger seg pga Abilify som eneste som ikke gir vektøkning og restless legs. Man kan ikke vinne med disse stygge medisinene?

Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men nå har jeg kjøpt sjokolade da. Uff a meg!

Der har du grunnen til at du går ikke i vekt. Ikke medisinen.

Anonymkode: 81563...8a6

Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

Jeg har greid å være i butikken i to dager nå uten å kjøpe sjokolade, stor seier. Men hadde likevel lagt på meg igjen... Selv etter PT time og fisk. Fingern beveger seg pga Abilify som eneste som ikke gir vektøkning og restless legs. Man kan ikke vinne med disse stygge medisinene?

Så flink du er :) 

Nei, jeg har lyst å slutte på alt, men det er så vanskelig. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er medisinen som gir meg dette suget! 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

disse medisinene får deg til å kjøpe sjokolade. det er ikke annet som står i hodet på deg enn søtsaker når du går de på medisinene. eneste grunn til at jeg har greid å skifte livsstil er fordi jeg ikke går på seroquel og zyprexa og litium osv lenger. Istedet beveger fingern min seg hele tiden. Men jeg styrer ikke det mer enn det jeg styrte ang søtsaker på fedmepreparatene. Men er ingen som ikke har vært der som greier sette seg inn i det.

Skrevet

stjernestøv: en venninne med spiseforstyrrelser fikk Solian fordi de mente den ikke gir vektøkning og sultfølese. Feil altså fra legene sine side. 

Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Da bør kanskje samboeren din begynne å handle istedefor deg? Jeg kan jo godt forstå at han ikke tror du kommer til å skjerpe deg for det har du sagt ganske mange ganger at du skal.

Skrevet

Da bør kanskje samboeren din begynne å handle istedefor deg? Jeg kan jo godt forstå at han ikke tror du kommer til å skjerpe deg for det har du sagt ganske mange ganger at du skal.

Ja det er jo sant, kanskje han skal stå for handlingen ja. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo sant, kanskje han skal stå for handlingen ja. 

hva hjelper det. alt du tenker på blir søtsaker og det er helt uutholdelig.

jeg ville krevd medisinbytte.

Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

hva hjelper det. alt du tenker på blir søtsaker og det er helt uutholdelig.

jeg ville krevd medisinbytte.

Ja jeg får gjøre det. Hva anbefaler du å sove på?

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

jeg sover av meg selv, avogtil tar jeg stilnoct, men venninna mi som ikke sover på natta veksler mellom imovane og mogadon eller apodorm og det funker for henne.

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg burde vel egentlig ikke bevege meg utpå feltet medisiner, men spør alikevel: Er du sikker på at du trenger noe å sove på? Slik du har beskrevet søvnmønsteret ditt høres du ut til å ha et meget godt sovehjerte. At du i en overgangsfase kan ha litt problemer med å sove er naturlig og ikke farlig. Men kan hende er mye søvn mer viktig for deg enn for andre, det har jeg ikke greie på.

Skrevet
4 minutter siden, Annkarin skrev:

jeg sover av meg selv, avogtil tar jeg stilnoct, men venninna mi som ikke sover på natta veksler mellom imovane og mogadon eller apodorm og det funker for henne.

Får spør etter noe sånt da. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du....ikke sluk for mye av det miss. Negativ sier her nå. Få samboeren din til å handle så slipper du bli fristet til å kjøpe sjokolade. Når søtsuget kommer så finn på noe. Begynn å strikke eller what ever..... Dette får du til. Medisinene du går på er ikke sovemedisiner. Om du bytter er jeg overbevist om at du må øke Risperdal igjen og da er du vel like langt.

Skrevet
2 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg burde vel egentlig ikke bevege meg utpå feltet medisiner, men spør alikevel: Er du sikker på at du trenger noe å sove på? Slik du har beskrevet søvnmønsteret ditt høres du ut til å ha et meget godt sovehjerte. At du i en overgangsfase kan ha litt problemer med å sove er naturlig og ikke farlig. Men kan hende er mye søvn mer viktig for deg enn for andre, det har jeg ikke greie på.

Føler bare jeg trenger mye søvn. 

Skrevet

Du....ikke sluk for mye av det miss. Negativ sier her nå. Få samboeren din til å handle så slipper du bli fristet til å kjøpe sjokolade. Når søtsuget kommer så finn på noe. Begynn å strikke eller what ever..... Dette får du til. Medisinene du går på er ikke sovemedisiner. Om du bytter er jeg overbevist om at du må øke Risperdal igjen og da er du vel like langt.

miss negativ du. har du gått på disse medisinene? det har jeg så vet akkurat hvordan stjernestøv har det. det er en skam at disse medisnene er lov å gi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...