AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 Har bipolar lidelse. Bruker Lamictal og en middels stor dose AP. Kan ikke bruke en stor dose pga bivirkninger. Har i flere uker brukt 15 mg Imovane pga hypomani/mani. Trodde det var på retur nå men er fortsatt dårlig og trenger hjelp til å få ro og sove. Men nå virker ikke 15 mg Imovane lenger på meg, er fremdeles lys våken. Hva kan jeg gjøre da?Hvor mye er max dosen jeg kan ta? Har prøvd å få hjelp i psykiatrien her i byen, men ikke fått respons så må klare meg selv. Takknemlig for svar. Anonymkode: 13f01...897 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 Ring fastlegen Anonymkode: 08f80...234 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring fastlegen Anonymkode: 08f80...234 Fastlegen er i syden og har skrevet ut Imovane til meg "etter behov". Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre eller hvor mye jeg kan ta derfor spør jeg her. Anonymkode: 13f01...897 0 Siter
frosken Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har bipolar lidelse. Bruker Lamictal og en middels stor dose AP. Kan ikke bruke en stor dose pga bivirkninger. Har i flere uker brukt 15 mg Imovane pga hypomani/mani. Trodde det var på retur nå men er fortsatt dårlig og trenger hjelp til å få ro og sove. Men nå virker ikke 15 mg Imovane lenger på meg, er fremdeles lys våken. Hva kan jeg gjøre da?Hvor mye er max dosen jeg kan ta? Har prøvd å få hjelp i psykiatrien her i byen, men ikke fått respons så må klare meg selv. Takknemlig for svar. Anonymkode: 13f01...897 De fleste vil i en slik situasjon øke dosen AP en periode. Du skriver at du har bivirkninger av AP, men er dette bivirkninger som gjør det skadelig for deg å øke dosen midlertidig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.