Gjest anbr42 Skrevet 5. februar 2016 Skrevet 5. februar 2016 Vet ikke hva det innebærer eller betyr helt, men jeg tror at jeg opplevde å være nærpsykotisk i natt. Jeg har i lengre tid med jevne mellomrom slitt med sterke smerter. Jeg er nok litt skjør i psyken fra før. I går toppet det seg veldig. Sterke smerter og følelsen av å bli gal. Jeg gråt og bar meg og all slags syke forestillinger dukket opp i hodet mitt. Jeg tenkte på å dra på legevakta, men var livredd for at de skulle se hvor gal jeg var og legge meg inn på psyk. For den egentlige årsaken til mitt evt. besøk (fysisk smerte) hadde de da ikke sett eller forstått. De hadde kun sett en dypt fortvilet og meget psyk dame. Jeg sovnet til slutt fra alt sammen etter å ha tatt en del smertestillende. I dag er ikke smertene like intense og psyken er normal igjen. Var dette en normal reaksjon på vanvittig smerte? Eller var det noe mer? 0 Siter
Gjest Skrevet 5. februar 2016 Skrevet 5. februar 2016 9 timer siden, Rådvilla skrev: Vet ikke hva det innebærer eller betyr helt, men jeg tror at jeg opplevde å være nærpsykotisk i natt. Jeg har i lengre tid med jevne mellomrom slitt med sterke smerter. Jeg er nok litt skjør i psyken fra før. I går toppet det seg veldig. Sterke smerter og følelsen av å bli gal. Jeg gråt og bar meg og all slags syke forestillinger dukket opp i hodet mitt. Jeg tenkte på å dra på legevakta, men var livredd for at de skulle se hvor gal jeg var og legge meg inn på psyk. For den egentlige årsaken til mitt evt. besøk (fysisk smerte) hadde de da ikke sett eller forstått. De hadde kun sett en dypt fortvilet og meget psyk dame. Jeg sovnet til slutt fra alt sammen etter å ha tatt en del smertestillende. I dag er ikke smertene like intense og psyken er normal igjen. Var dette en normal reaksjon på vanvittig smerte? Eller var det noe mer? ? Noen som vet? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 14 timer siden, Rådvilla skrev: ? Noen som vet? Vet ikke. Men husker da jeg hadde veldig vondt etter mislykket tanntrekking, da stod min døde bror nede ved sengen og sa "Det går nok bra". Han ga meg healing og jeg sovnet, jeg tror jo han var der. Men i psykiatrien blir det vel sett på som litt på grensen. 0 Siter
Annkarin Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 jeg har aldri blitt psykotisk ved smerter, kun ved søvnmangel og sovepiller 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 20 minutter siden, Annkarin skrev: jeg har aldri blitt psykotisk ved smerter, kun ved søvnmangel og sovepiller Når du har tatt sovepiller? 0 Siter
Annkarin Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 21 minutter siden, stjernestøv skrev: Når du har tatt sovepiller? Ja jeg tok 6 en gang fordi de ikke virket og trodde jeg befant meg i jungelen og skulle redde masse barn. Barna var jakkene mine fant jeg ut dagen etter. Våknet med de alle på fotskammelen min 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 4 minutter siden, Annkarin skrev: Ja jeg tok 6 en gang fordi de ikke virket og trodde jeg befant meg i jungelen og skulle redde masse barn. Barna var jakkene mine fant jeg ut dagen etter. Våknet med de alle på fotskammelen min Uff da. Ja det høres jo psykotisk ut, det gjør jo ikke det som jeg opplever. Det er mer åndelig. 1 Siter
Annkarin Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 11 minutter siden, stjernestøv skrev: Uff da. Ja det høres jo psykotisk ut, det gjør jo ikke det som jeg opplever. Det er mer åndelig. Det skjedde jo fordi jeg var ruset, men jeg visste ikke at man ble ruset av det 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 1 minutt siden, Annkarin skrev: Det skjedde jo fordi jeg var ruset, men jeg visste ikke at man ble ruset av det Ja det er vel det samme som at da jeg røykte hasj en gang, snakket jeg med Madonna som var på tv. Det syns de andre var kult. Det er mange mange år siden, det var i min ungdom. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.