villakulla Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 nå må jeg bare innse at jeg har ett alkoholproblem,som jeg trenger hjelp for. ble igår kveld innlagt akutten igjen, jeg får total blackout,husker ikke hva som skjedde,men de jeg var hos sa at jeg plutselig bare ble borte og var i koma. våknet mange timer senere og hater meg selv for dette,jeg MÅ gjøre noe med dette nå. skal ikke røre alkohol fremover. men hvordan får jeg hjelp av A-senteret? må jeg ha henvisning fra legen eller kan psykologen henvise? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 Snakk med fastlegen din. Hun vil hjelpe deg med henvisning. 1 Siter
villakulla Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Skrevet 7. februar 2016 19 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Snakk med fastlegen din. Hun vil hjelpe deg med henvisning. ok,takk for svar,men for å få det helt avklart:kan ikke psykologen henvise? er så lang ventetid hos legen 0 Siter
villakulla Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Skrevet 7. februar 2016 20 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Snakk med fastlegen din. Hun vil hjelpe deg med henvisning. må bare spør om en annen ting og. har brukt cipralex i ca 4 mnd nå og dette har fungert bra, humøret kom tilbake og jeg ble bedre. men den siste uka har jeg bare vært skikkelig utenfor igjen,ingen tiltakslyst og kjenner på tanker om å avslutte alt. var ute å syklet istad og var nær ved å bare sykle rett foran en buss. vil ikke blir deprimert igjen. burde jeg skifte medisiner eller øke? går på 20mg cipralex. 0 Siter
frosken Skrevet 7. februar 2016 Skrevet 7. februar 2016 33 minutter siden, villakulla skrev: ok,takk for svar,men for å få det helt avklart:kan ikke psykologen henvise? er så lang ventetid hos legen http://www.psykologforeningen.no/politikk/henvisningsrett 0 Siter
villakulla Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Skrevet 7. februar 2016 2 timer siden, frosken skrev: http://www.psykologforeningen.no/politikk/henvisningsrett takk for nyttig link frosken,da tar jeg dette med behandleren min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.