PNG Skrevet 8. februar 2016 Skrevet 8. februar 2016 Hører ut som folk "fnyser", og sier ting som "arbeidsuvillig" (spesielt eldre mennesker). Er dette bare innbilning? Det tror jeg ikke. Uansett er jeg lei. 0 Siter
PNG Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Skrevet 8. februar 2016 Hvem vet. Jeg er deprimert. Faen for et liv. Eneste jeg kan gjøre er husarbeid, og ute regner det. Såklart. 0 Siter
PNG Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Skrevet 8. februar 2016 Tror fastlegen sier til de andre legene og NAV: "Han er ikke syk, vettu." Men nå blir jeg nok avslørt. Samme faen. 0 Siter
gråstein Skrevet 8. februar 2016 Skrevet 8. februar 2016 3 timer siden, PNG skrev: Hører ut som folk "fnyser", og sier ting som "arbeidsuvillig" (spesielt eldre mennesker). Er dette bare innbilning? Det tror jeg ikke. Uansett er jeg lei. Ja, det høres ut som innbilning. 0 Siter
PNG Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Skrevet 8. februar 2016 7 minutes ago, gråstein said: Ja, det høres ut som innbilning. Det er nok ikke innbilning. Da vet alle hvem jeg er her på forumet. Ytterligere hat. 0 Siter
Trine Skrevet 8. februar 2016 Skrevet 8. februar 2016 2 timer siden, PNG skrev: Hvem vet. Jeg er deprimert. Faen for et liv. Eneste jeg kan gjøre er husarbeid, og ute regner det. Såklart. Om det eneste du kan gjøre er husarbeid så har jeg et forslag. Du kommer hit og gjør husarbeid for meg, så kan jeg gå ut i regnet for deg. Jeg er nemlig vanntett, men hater husarbeid 0 Siter
PNG Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Skrevet 8. februar 2016 9 minutes ago, Trine said: Om det eneste du kan gjøre er husarbeid så har jeg et forslag. Du kommer hit og gjør husarbeid for meg, så kan jeg gå ut i regnet for deg. Jeg er nemlig vanntett, men hater husarbeid Jeg elsker husarbeid. Så sånn er det. 0 Siter
Trine Skrevet 8. februar 2016 Skrevet 8. februar 2016 9 minutter siden, PNG skrev: Jeg elsker husarbeid. Så sånn er det. Det tror jeg bare er innbilning 0 Siter
PNG Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Skrevet 8. februar 2016 20 minutes ago, Trine said: Det tror jeg bare er innbilning Ja, det vil man tro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.