Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Eller ikke noe internett eller andre aktiviteter etter  kl 20.

Nei, nå spøker du, vel.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PNG

30

• AnonymBruker

21

• gråstein

10

• Trine

4

Skrevet
18 minutter siden, PNG skrev:

Nei, nå spøker du, vel.

Jeg tuller aldri, vel.

Anonymkode: f1e48...ef4

Skrevet

Du trenger nok en full lobotomi.. Eneste som funker.

Kunne du hatt en jobb der du ikke ser ett annet menneske? Eller er det andre ting enn det sosiale det står på?

Skrevet
1 hour ago, Inner self said:

Du trenger nok en full lobotomi.. Eneste som funker.

Kunne du hatt en jobb der du ikke ser ett annet menneske? Eller er det andre ting enn det sosiale det står på?

*

Lobotomi er det siste jeg trenger, vel. Er nok kjemisk lobotomert som det er...!

Jo skulle gjerne hatt en liten jobb, uten å trenger å være sosial. Men det jeg først og fremst tenker på er hvordan man skal fungere sosialt. Jeg har egentlig lyst til å ha et sosialt liv. Ikke jobb i seg selv, men gjøre sosiale ting.

Så sånn er det. Tror jeg blir brukt som noe robot.

Skrevet
6 minutter siden, PNG skrev:

*

Lobotomi er det siste jeg trenger, vel. Er nok kjemisk lobotomert som det er...!

Jo skulle gjerne hatt en liten jobb, uten å trenger å være sosial. Men det jeg først og fremst tenker på er hvordan man skal fungere sosialt. Jeg har egentlig lyst til å ha et sosialt liv. Ikke jobb i seg selv, men gjøre sosiale ting.

Så sånn er det. Tror jeg blir brukt som noe robot.

Kunne vært verre. Du kunne blitt brukt som drone.

Men men.

Anonymkode: f97b2...ad0

Skrevet

Hei

Hva hendte med å vende blikket utover, og forsøke sakte men sikkert å endre vaner? 

Du og Trine hjalp meg på søndag i alle fall, det var til hjelp for meg der og da :) 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kunne vært verre. Du kunne blitt brukt som drone.

Men men.

Anonymkode: f97b2...ad0

Tenk om jeg var target guy. :o

1 hour ago, umakenverdt said:

Hei

Hva hendte med å vende blikket utover, og forsøke sakte men sikkert å endre vaner? 

Du og Trine hjalp meg på søndag i alle fall, det var til hjelp for meg der og da :) 

Jeg er visst ikke laget for annet enn kortsiktig tenking/handling... :)

Skrevet
28 minutter siden, PNG skrev:

Jeg er visst ikke laget for annet enn kortsiktig tenking/handling... :)

Korte skritt mot nye vaner er bedre enn å gå bakover, eller det har jeg i alle fall lært :) Og hvis vi ser stort på det er det vel mange av oss som kaster bort livet, spørsmålet er vel litt hva man kaster det bort på kanskje. Eller jeg aner ikke. Jeg håper i alle fall du fortsetter med å fokusere på konkrete handlinger og vaner så godt du kan. Men dette innlegget blir vel som å kaste sten i glasshus...

Skrevet
1 hour ago, umakenverdt said:

Korte skritt mot nye vaner er bedre enn å gå bakover, eller det har jeg i alle fall lært :) Og hvis vi ser stort på det er det vel mange av oss som kaster bort livet, spørsmålet er vel litt hva man kaster det bort på kanskje. Eller jeg aner ikke. Jeg håper i alle fall du fortsetter med å fokusere på konkrete handlinger og vaner så godt du kan. Men dette innlegget blir vel som å kaste sten i glasshus...

*

Ja, jeg prøver jo å gjøre ting som er bra for meg. Ingen grunn til at jeg ikke skal det. :)

Så var spørsmålet da, om man ikke fungerer sosialt eller om man er uvillig.

Skrevet
9 minutter siden, PNG skrev:

*

Ja, jeg prøver jo å gjøre ting som er bra for meg. Ingen grunn til at jeg ikke skal det. :)

Så var spørsmålet da, om man ikke fungerer sosialt eller om man er uvillig.

Har du fungert sosialt før?

Skrevet
11 minutes ago, AnonymBruker said:

Har du fungert sosialt før?

Tror ikke det. Men hva vet jeg, kanskje det ikke stemmer. Og at jeg sier det som en unnskyldning.

Skrevet
31 minutter siden, PNG skrev:

Tror ikke det. Men hva vet jeg, kanskje det ikke stemmer. Og at jeg sier det som en unnskyldning.

Det må du vel vite, vel!

Skrevet
Just now, gråstein said:

Det må du vel vite, vel!

Ja, men jeg vet ikke hva det innebærer å ikke fungere sosialt. Hva betyr dette? Eksempler?

Skrevet (endret)
3 minutter siden, PNG skrev:

Ja, men jeg vet ikke hva det innebærer å ikke fungere sosialt. Hva betyr dette? Eksempler?

Ha venner, gjøre ting sammen med andre, delta på sosiale sammenkomster som fester etc. Noe i den duren, vil jeg tro (jeg har meget dårlig kompetanse på området).

Endret av gråstein
Skrevet
Just now, gråstein said:

Ha venner, gjøre ting sammen med andre, delta på sosiale sammenkomster som fester etc. Noe i den duren, vil jeg tro (jeg har meget dårlig kompetanse på området).

Men hvis man drar på fest og oppfører seg helt utagerende, slik at alle rister på hodet og syns negative ting om en. Da har man jo dratt på fest. Men fungerer vel ikke sosialt likevel... ja sånn må det være det går på.

Skrevet
2 minutter siden, PNG skrev:

Men hvis man drar på fest og oppfører seg helt utagerende, slik at alle rister på hodet og syns negative ting om en. Da har man jo dratt på fest. Men fungerer vel ikke sosialt likevel... ja sånn må det være det går på.

Mulig det. Hvem vet.

Skrevet
6 minutes ago, gråstein said:

Mulig det. Hvem vet.

Men hva hvis man bare ikke har noen interesse for å være sosial? Da er det vel ikke sånn at man ikke fungerer. Hvis man ikke har noen interesse for sosialt liv og arbeid. Bare sitte hjemme og kose seg.

Skrevet
4 minutter siden, PNG skrev:

Men hva hvis man bare ikke har noen interesse for å være sosial? Da er det vel ikke sånn at man ikke fungerer. Hvis man ikke har noen interesse for sosialt liv og arbeid. Bare sitte hjemme og kose seg.

Da har man vel noe slags PF eller AS, vel jeg tro?

Skrevet
6 minutes ago, gråstein said:

Da har man vel noe slags PF eller AS, vel jeg tro?

Usikker på det.

Skrevet
11 timer siden, PNG skrev:

Usikker på det.

Kanskje man bare er lat og bedagelig da.

Hvem vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...