stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 1 time siden, Nicklusheletida skrev: Ikke fordi jeg blir målløs, men fordi du allerede begynner å bli for syk til å høre på alle som prøver å fortelle deg det samme som jeg gjør. Jeg hører jeg, vi tolker det bare på to ulike måter. Forstår deres måte å se det på og, dere har ikke opplevd det som jeg har og tror at det er tull. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette minner veldig om hvordan du var for omtrent 2 år siden. Og du husker hvordan det endte da? Anonymkode: 3572c...b88 Det minner ikke meg om da, men men. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, du skaper dette like lite selv som en som har diabetes. Anonymkode: 3572c...b88 Jeg vet jeg skaper det selv, men forstår ikke hvorfor. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 1 time siden, Madelenemie skrev: Hei! Du bør høre på Nicklusheletida og alle som ellers vil deg vel, mest av alt barna dine og mannen din. Som Trine skrev, til du kom med, " vesener fra andre dimensjoner", så kan man henge med, litt om man virkelig legger godviljen til må jeg legge til :-), men så, begynner selv vi som ikke har peiling på psykose og ane uråd. Jeg håper du øker dosen på medisin og kommer fit for fight tilbake. Alle liker Stjernestøv Klem Jeg har vært der om nettene og når jeg sover, med vesener fra andre dimensjoner/planeter. Det er ikke tull! Men forstår jo at det er vanskelig å forstå for de som ikke har opplevd det,legen mente jo jeg skulle få slutte med risperdal. Hvorfor trappe opp da? Og i fact team mener de jeg må få tro på hva jeg vil, det er jo ytringsfrihet. Får se hva sykepleieren sier neste uke, og familien min har ikke reagert negativt. Jeg prøver jo å holde meg positiv for å høyne mine frekvenser. Takk for klemmen Klem igjen hvis du vil ha. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen skapninger fra andre dimensjoner som "jobber" med deg - det er forestillinger som tyder på akselererende psykdom. Innbilt kontakt med engler, tusser og troll er psykt enten det snakk om Martha Louise eller andre "åpne og spirituelle kvinner". Anonymkode: 3ce62...713 Det er ikke sykt når det er snakk om prinsessen, hun er meget oppegående. Så her er du litt på jordet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 1 time siden, Maglor skrev: Hvis de ekstradimenjonelle vesnene du jobber med kan ta litt tid fra sin travle hverdag til å identifisere seg under kontrollerte forhold vanker det en million dollar du kan gi til veldedighet.. i tillegg til at du vil stå for en av de største vitenskapelige gjennombrudd i vår tid. Men jeg regner med de har langt viktigere ting å ta seg til........................................................................... Det er ikke-fysiske vesener. Men når de jobber med energien min eller mine legemer kjennes det fysisk, har tatt feil av det før. Letet etter fysiske merker på kroppen, men det var ikke fysisk. Ikke alle kan kommunisere med dem, ikke alle merker at de jobber med seg. Men stort sett jobber de med alle mennesker, ikke alle merker det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 1 time siden, laban skrev: Det bør være din minste bekymring akkurat nå. Fortsett med det du var i gang med - å få en mer aktiv, innholdsrik hverdag og et sunnere kosthold. Hold de andre dimensjonene borte fra ditt våkne liv, så får du heller nyte drømmene mens du sover eller mediterer. Ja. Men det er jo der jeg har litt problemer, var på middag til svigers i dag. Jeg klarte meg forsåvidt, men jeg følte at jeg svevde. Har ikke vært flink nok til å komme meg ut nå, men du har rett. Jeg må ikke bli for oppslukt av det, skal prøve å ha en balansegang. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 1 time siden, Fionys skrev: Jeg forstår ikke at du tør å slutte på medisiner hvis du tidligere har blitt dårligere av den grunn. Hva med å akseptere at du kanskje trenger medisin for å funke selv om det kan før med noen bivirkninger som du ikke ønsker. Jeg mister kontakten med sjelen min når jeg tar medisiner, men jeg tar da noe medisin nå også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 Skrevet 10. februar 2016 22 minutter siden, stjernestøv skrev: Det minner ikke meg om da, men men. Du får gå inn og lese hva du skrev for 2 år sidne. Anonymkode: c2639...b04 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 1 time siden, Lillemus skrev: Jeg får utrolig vondt av sønnen din når jeg leser dette. Han bryr seg om deg, han vil ikke at du skal slutte med medisiner og bli syk igjen, han prøver å hjelpe deg ved å få deg med ut på tur - men hva gjør du? Du gidder ikke bli med ham, men luller deg inn i psyke tanker om noen fantasivesener du tror finnes! Det er faktisk nesten så man håper noen nær dere ser hva som skjer og tar affære før dette kommer til omsorgssvikt. Men forhåpentligvis er hans far tilregnelig. Oh my god! Luller jeg meg inn i noe? Jeg vil bare ta ansvar for livet mitt, og det det innebærer. Og sønnen min har det bare fint, vi mediterte sammen i går. Vi har hørt på endel musikk sammen, og han har serr noen youtube videoer fra "wisdom from north" med meg. Hva er omsorgssvikt med det? Jeg er bare en alternativ dame, det er ikke syk. Iallefall ikke enda, så får vi håpe det varer 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 Skrevet 10. februar 2016 Jeg er helt enig med Lillemus, og får også vondt av sønnen din. Og deg. Dette høres definitivt ikke bra ut. Anonymkode: 7aa12...8ff 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 1 time siden, XbellaX skrev: For noe vas du skriver nå Stjerna, i blant gir du meg grå hår ;- ) Det er ikke noe INNI deg som vil være syk, selvsagt vil du ikke være syk. Du bestemmer ikke (- ei heller noe INNI deg) om du vil/skal være syk. Du er slik, du er syk, det er ikke noe du kan bestemme over. Du kan derimot bestemme hvorvidt du ønsker å forsøke holde sykdommen din i sjakk ved å følge legens råd eller å sjonglere med medisiner og fore symptomene dine med alt åndelig. Og det åndelige er helt ok det, det er da noe du skal få ha i fred, problemet er at du nører opp under sykdommen din med det, du klarer ikke stanse, det blir mer og mer av dette åndelige, og slikt er skadelig for deg. Jeg har møtt mange som deg, med samme diagnose som ønsker å kunne håndtere det de selv opplever som evner, dessverre er det eneste de opplever evige runddanser på og av medisiner med påfølgende plager. Nå er du på det stedet hvor det er vanskelig å diskutere med deg. Du vrir alt inn mot det åndelige og det synes jeg ikke er et godt tegn. Jeg håper du tenker på din familie, og at de ønsker du skal klare holde deg noenlunde stabil. Familien min er jeg veldig glad i. Min samboer driver litt med healing selv nå, så sønnen min sa "Kanskje du og pappa kan drive med healing sammen". Du skjønner, de ser ikke på meg som gal. Men de vet jo at jeg har vært innlagt og har måttet ta medisiner, nettopp fordi jeg ikke taklet evnene. Da blir man det man i psykiatrien kaller psykotisk, så ja jeg forstår hva dere skriver om. Hva dere mener, men min familie mener noe annet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får gå inn og lese hva du skrev for 2 år sidne. Anonymkode: c2639...b04 Har ikke interesse av det, og hvis det er som jeg er nå var det vel ikke så dumt. Tror jeg var redd da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig med Lillemus, og får også vondt av sønnen din. Og deg. Dette høres definitivt ikke bra ut. Anonymkode: 7aa12...8ff Alt er vel ikke bra med åndelige reiser, men hittil går det faktisk ganske bra. 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. februar 2016 Skrevet 10. februar 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Familien min er jeg veldig glad i. Min samboer driver litt med healing selv nå, så sønnen min sa "Kanskje du og pappa kan drive med healing sammen". Du skjønner, de ser ikke på meg som gal. Men de vet jo at jeg har vært innlagt og har måttet ta medisiner, nettopp fordi jeg ikke taklet evnene. Da blir man det man i psykiatrien kaller psykotisk, så ja jeg forstår hva dere skriver om. Hva dere mener, men min familie mener noe annet. Jeg opplever ikke andre som gal fordi om de tror på noe annet enn det jeg gjør, jeg synes det er tvert i mot er riktig så hyggelig. Som jeg nevnte i tidligere innlegg til deg så skal du få tro på det du vil, det er når denne troen tar helt over livet ditt at det blir sykdom. Balanse Stjernestøv, balanse. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Jeg opplever ikke andre som gal fordi om de tror på noe annet enn det jeg gjør, jeg synes det er tvert i mot er riktig så hyggelig. Som jeg nevnte i tidligere innlegg til deg så skal du få tro på det du vil, det er når denne troen tar helt over livet ditt at det blir sykdom. Balanse Stjernestøv, balanse. Ok, takk for det Skal prøve med balansegang da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 Skrevet 10. februar 2016 8 minutter siden, stjernestøv skrev: Har ikke interesse av det, og hvis det er som jeg er nå var det vel ikke så dumt. Tror jeg var redd da. Reddselen og vrangforestillingene kom senere. Først kom det "åndelige". Har du virkelig så dårlig hukommelse? Anonymkode: c2639...b04 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Skrevet 10. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reddselen og vrangforestillingene kom senere. Først kom det "åndelige". Har du virkelig så dårlig hukommelse? Anonymkode: c2639...b04 Jeg er kjent for å ha dårlig hukommelse ja, men jeg forstår ikke vitsen med å huske for mye av fortiden heller. Hvis ikke det er for å komme videre da. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 10. februar 2016 Skrevet 10. februar 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Oh my god! Luller jeg meg inn i noe? Jeg vil bare ta ansvar for livet mitt, og det det innebærer. Og sønnen min har det bare fint, vi mediterte sammen i går. Vi har hørt på endel musikk sammen, og han har serr noen youtube videoer fra "wisdom from north" med meg. Hva er omsorgssvikt med det? Jeg er bare en alternativ dame, det er ikke syk. Iallefall ikke enda, så får vi håpe det varer Etter min mening er det på grensa til omsorgsvikt å dra sønnen inn i dette (nok en gang ) tullet. Det hadde vært bedre om du hadde gått en tur med han. Men men .... 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 Skrevet 10. februar 2016 9 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg er kjent for å ha dårlig hukommelse ja, men jeg forstår ikke vitsen med å huske for mye av fortiden heller. Hvis ikke det er for å komme videre da. Nettopp det. Du kan lære mye av fortiden. Anonymkode: c2639...b04 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.