Gå til innhold

Er litt åndelig igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet
39 minutter siden, Trine skrev:

Hahaha....det kan hende ;) Ohh....fjellet, har ikke vært på fjellet siden rett før jul. Da var det langt ifra noe skiføre. Syns det har vært litt mye dårlig vær denne vinteren. Var fint da det var -20, men da er det så kaldt på fjellet at man nesten ikke orker være der. Men ellers så har det vært så grått og trist at selv jeg har fått D-vit.mangel. Rett og slett uhørt!!!

Jeg er i Valdres nå, - på ca tusen meters høyde - og her er skiforholdene i ferd med å bli ordentlig gode.

Går det bra med hunden din forresten? Han som måtte på sykehus.

Nicklusheletida
Skrevet
1 time siden, laban skrev:

Nicklus skal sikkert ha vinterferie om en drøy uke og har havnet mentalt sett på "påsketur" på vidda allerede ;)

Nei, jeg skal på fjellet i påska og det er riktig at jeg har havnet mentalt sett på « påsketur » Skulle gjerne ha vært på vinterferie , men det tar jeg meg ikke råd til . Gleder meg til påske jeg :)

Nicklusheletida
Skrevet
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Jo takk likeså :) Men det er da en stund til påske. 

En stund til ja, men jeg vil at du skal holde deg frisk :):)

Skrevet
1 time siden, Maglor skrev:

Som sagt, la de ikke-fysiske arbeidskollegaene dine gi seg til kjenne under kontrollerte forhold og du vinner 1 million $ til veldedighet og menneskeheten kan ta et stort skritt fremover i vår forståelse av universet vi lever i.

Skal hilse deg fra Elvis. Han stakk innom, men kan ikke ta testen for 1 mill siden han er på turne` i den åttende dimensjon.

Hvordan skal ikke fysiske vesener bevise at de er der? Da må jo de som er med på testen være åpen for sånt, kunne se inn i andre dimensjoner. 

Skrevet
31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvordan skal ikke fysiske vesener bevise at de er der? Da må jo de som er med på testen være åpen for sånt, kunne se inn i andre dimensjoner. 

Altså, det er ikke mulig å se inn i andre dimensjoner. Tror man det er det psykdom.

Anonymkode: 3e3b4...805

Skrevet
33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nettopp dette er for meg bevis på at vesnene befinner seg i ditt hode og ikke i "virkeligheten". Men forventer ikke at du skal forstå dette.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså, det er ikke mulig å se inn i andre dimensjoner. Tror man det er det psykdom.

Mange tror det og de er ikke syke. 

Skrevet
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Tidlig påske da...

Et par par uker blir vel fire - fem ?

Skrevet
2 minutter siden, Xtra skrev:

Nettopp dette er for meg bevis på at vesnene befinner seg i ditt hode og ikke i "virkeligheten". Men forventer ikke at du skal forstå dette.

Jeg forstår at du ikke tror på det, men mange ville sagt jeg har evner :) 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Mange tror det og de er ikke syke. 

De er nok bare ikke diagnostisert.

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg forstår at du ikke tror på det, men mange ville sagt jeg har evner :) 

Jeg ser det flygende spaghetti monsteret hver kveld jeg. Har jeg også evner?

Skrevet

De er nok bare ikke diagnostisert.

Det er så typisk folk som er lukket for sånt, og det er jo bra det å være i samme bås som Lilli Bendriss. Da er jeg fornøyd :)

Skrevet

Jeg ser det flygende spaghetti monsteret hver kveld jeg. Har jeg også evner?

Ja du har nok det da :) Alt er mulig på astralplanet. 

Skrevet
45 minutter siden, stjernestøv skrev:

De jobber jo jevnlig med deg som er en fysisk person. Å sette opp en enkel test burde være null problem. 

Eller så kan jo jeg delta.. jeg snakker jo med Elvis, det flygende sphagettimonstret og den store trans-dimensjonale flygende rosa flodhest hver dag jeg.

Skrevet
1 minutt siden, Maglor skrev:

De jobber jo jevnlig med deg som er en fysisk person. Å sette opp en enkel test burde være null problem. 

Eller så kan jo jeg delta.. jeg snakker jo med Elvis, det flygende sphagettimonstret og den store trans-dimensjonale flygende rosa flodhest hver dag jeg.

Jaja jaja.....

Skrevet

En bekjent har i flere år sagt at hun har evner som Jesus hadde, og at hun venter på å bli kallet ut i verden for å helbrede folk. Når trompetene slutter å spille i hodet hennes, så står hun klar til å dra, har forberedt de nærmeste på det. Bare ved at syke folk tar på klærne hennes vil de bli friske. Hun healer folk og renser hus for ånder. Hun er i full jobb i tillegg til dette. Det er vel normalt dette også da. 

Anonymkode: 7ee13...d04

Skrevet
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du har nok det da :) Alt er mulig på astralplanet. 

Høres mest ut som fri fantasi.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres mest ut som fri fantasi.

Ja på astralplanet er alt fri fantasi :) Du kan skape alt du ønsker å skape med tankene dine. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En bekjent har i flere år sagt at hun har evner som Jesus hadde, og at hun venter på å bli kallet ut i verden for å helbrede folk. Når trompetene slutter å spille i hodet hennes, så står hun klar til å dra, har forberedt de nærmeste på det. Bare ved at syke folk tar på klærne hennes vil de bli friske. Hun healer folk og renser hus for ånder. Hun er i full jobb i tillegg til dette. Det er vel normalt dette også da. 

Anonymkode: 7ee13...d04

Ja det er normalt :) Hun klarer jo seg fin hun, har jobb og alt mulig. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja på astralplanet er alt fri fantasi :) Du kan skape alt du ønsker å skape med tankene dine. 

njaaa.. det bor jo noen litt skumle skapninger der også som man bør passe seg for....

manual_of_the_planes_edit_ii_1024x1024.j

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...