stjernestøv Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Skrevet 11. februar 2016 1 minutt siden, Maglor skrev: njaaa.. det bor jo noen litt skumle skapninger der også som man bør passe seg for.... Ja der finner du det meste, sant det Alt du tenker på finnes der, og tenk på alle skrekkfilmene som er laget. Når jeg var liten og så skrekkfilmer "hallusinerte" jeg om det, så f.eks hekser foran meg. Tror nok det var at jeg så inn på astralplanet. 0 Siter
påskelilje Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 Kjære stjernestøv. Dette er akkurat slik det var for to (?) år siden. Ønsker deg alt godt, og at du får dette under kontroll før du blir altfor syk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Skrevet 11. februar 2016 6 minutter siden, påskelilje skrev: Kjære stjernestøv. Dette er akkurat slik det var for to (?) år siden. Ønsker deg alt godt, og at du får dette under kontroll før du blir altfor syk. Takk for det, jeg tror det går bra Har til og med vært ute i dag, merker jeg svever litt på en måte men blir ikke redd. Vet jo at det er det åndelige, vet jeg må jorde meg selv. 0 Siter
laban Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 27 minutter siden, stjernestøv skrev: Vet jo at det er det åndelige, vet jeg må jorde meg selv. Du skal være forsiktig med slike påstander på et forum der en av de aktive brukerne er elektriker Hvis du mener mer sånn "jeg må holde meg på jorda / bakken" i overført betydning, er jeg enig med deg. Annen jording får du vente med til du kan gå barbeint i gresset. 3 Siter
Bokormen123 Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 4 timer siden, stjernestøv skrev: Mange tror det og de er ikke syke. Det kan nok diskuteres hvor friske de er. 1 Siter
Trine Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 6 timer siden, frosken skrev: Jeg er i Valdres nå, - på ca tusen meters høyde - og her er skiforholdene i ferd med å bli ordentlig gode. Går det bra med hunden din forresten? Han som måtte på sykehus. Nå er du bare ekkel Hørtes deilig ut Han skal på sykehuset i morgen. Han må være der alene, hele dagen, så det går vel bedre med han enn med meg Det er en kul, og jeg tror ikke den er farlig, men den blir ikke borte med hverken antibiotika eller kortison så da må han undersøkes litt ordentlig. Takk som spør Jeg er litt bekymret, selv om jeg prøver å ikke tenke så mye på det. 0 Siter
Trine Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 47 minutter siden, stjernestøv skrev: Takk for det, jeg tror det går bra Har til og med vært ute i dag, merker jeg svever litt på en måte men blir ikke redd. Vet jo at det er det åndelige, vet jeg må jorde meg selv. 15 minutter siden, laban skrev: Du skal være forsiktig med slike påstander på et forum der en av de aktive brukerne er elektriker Hvis du mener mer sånn "jeg må holde meg på jorda / bakken" i overført betydning, er jeg enig med deg. Annen jording får du vente med til du kan gå barbeint i gresset. Hahaha....før jeg leste svaret til Laban tenkte jeg at jeg er skikkelig god på jording, kan jorde deg jeg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Skrevet 11. februar 2016 14 minutter siden, laban skrev: Du skal være forsiktig med slike påstander på et forum der en av de aktive brukerne er elektriker Hvis du mener mer sånn "jeg må holde meg på jorda / bakken" i overført betydning, er jeg enig med deg. Annen jording får du vente med til du kan gå barbeint i gresset. Ja det er jo sånn jording, gå en liten tur eller skrelle poteter. Å ikke være åndelig er å jorde seg, trenger det. Men vi er jo alle åndelige vesener med jordiske erfaringer. Men nå skal vi jo være på jorden og, men det er meningen vi skal utvikle oss åndelig Gå barbeint i gresset og rote i jorden er perfekt jording 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Skrevet 11. februar 2016 16 minutter siden, Bokormen123 skrev: Det kan nok diskuteres hvor friske de er. Ja alt kan vel diskuteres 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Skrevet 11. februar 2016 4 minutter siden, Trine skrev: Hahaha....før jeg leste svaret til Laban tenkte jeg at jeg er skikkelig god på jording, kan jorde deg jeg Hehe bra du kan hjelpe meg 1 Siter
frosken Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 1 time siden, Trine skrev: Nå er du bare ekkel Hørtes deilig ut Han skal på sykehuset i morgen. Han må være der alene, hele dagen, så det går vel bedre med han enn med meg Det er en kul, og jeg tror ikke den er farlig, men den blir ikke borte med hverken antibiotika eller kortison så da må han undersøkes litt ordentlig. Takk som spør Jeg er litt bekymret, selv om jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Nå tror jeg nesten fjellet er perfekt for deg - du som ikke er opptatt av at løypene skal være oppkjørte. Jeg var ute noen timer i dag, og ble litt sur over at løypene hadde føyket igjen og ikke var blitt kjørt opp på nytt. Møtte løypekjøreren da jeg nesten var hjemme igjen, men nå blåser det så i morgen er vel løypene like dårlige igjen. Det går sikkert bra med hunden din, og hvis forsikringen dekker det, så kommer det til og med til å gå bra med lommeboken din :-) 0 Siter
Trine Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 19 minutter siden, frosken skrev: Nå tror jeg nesten fjellet er perfekt for deg - du som ikke er opptatt av at løypene skal være oppkjørte. Jeg var ute noen timer i dag, og ble litt sur over at løypene hadde føyket igjen og ikke var blitt kjørt opp på nytt. Møtte løypekjøreren da jeg nesten var hjemme igjen, men nå blåser det så i morgen er vel løypene like dårlige igjen. Det går sikkert bra med hunden din, og hvis forsikringen dekker det, så kommer det til og med til å gå bra med lommeboken din :-) Går jo helst på disse fjellskia jeg og de passer ikke i sporet uansett Høres ganske perfekt ut. Jeg får ta en tur på fjellet til uka tror jeg, dersom vofsen ikke blir sykemeldt. Ja, det går nok bra med han, værre med meg som må dra fra han der, helt alene. Og jeg betaler bare 15% så det skal nok gå fint med lommeboka også. Selv om jeg ser for meg det kan bli dyrt nok fordet. Jeg klarer ikke tenke penger når det kommer til hundene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.