stjernestøv Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 I dag har jeg vært på dagsenteret og så var meg og ei ute å spiste, ble til og med spandert på fordi hun fikk dampeutstyr av meg Og jeg sa på dagsenteret at nå var jeg blitt mer åndelig, så ei ville ha meg med på frelsearmeen på søndag. Så da skal jeg det, så dette ser ut til å gå bra. Har sikkert godt av noe åndelig input derfra og Så dere ser vel nå at det går bra? Jeg klarer å komme meg ut. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Skrevet 11. februar 2016 2 timer siden, Trine skrev: Bra du kommer deg ut Flink er du. Takk for det Har vært å handlet og nå, ikke alene da men det ble en tur ut det og 3 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 4 timer siden, stjernestøv skrev: I dag har jeg vært på dagsenteret og så var meg og ei ute å spiste, ble til og med spandert på fordi hun fikk dampeutstyr av meg Og jeg sa på dagsenteret at nå var jeg blitt mer åndelig, så ei ville ha meg med på frelsearmeen på søndag. Så da skal jeg det, så dette ser ut til å gå bra. Har sikkert godt av noe åndelig input derfra og Så dere ser vel nå at det går bra? Jeg klarer å komme meg ut. Hvis du klarer å holde det på dette nivået hvor du kommer deg ut og er soasial, er det kjempepositivt Det flere av oss er redd for er jo at det åndelige skal ta helt over og at du skal bli psykotisk igjen. Trenger det å være et mål for deg å slutte helt på medisinene ? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Skrevet 11. februar 2016 1 minutt siden, Nicklusheletida skrev: Hvis du klarer å holde det på dette nivået hvor du kommer deg ut og er soasial, er det kjempepositivt Det flere av oss er redd for er jo at det åndelige skal ta helt over og at du skal bli psykotisk igjen. Trenger det å være et mål for deg å slutte helt på medisinene ? Takk På butikken var alt rart og jeg svevde litt, jeg sendte ut lys til alle jeg så og tenkte vi er ett. Da gikk det bedre Vil takle dette, medisiner tar bort så mye av meg. Jeg snakker endel til hjelperene mine for tiden, de må være med meg og beskytte meg. Snakket og sang da jeg gikk ute i dag, tenkte jeg bryr meg ikke om noen ser det. 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 4 timer siden, stjernestøv skrev: I dag har jeg vært på dagsenteret og så var meg og ei ute å spiste, ble til og med spandert på fordi hun fikk dampeutstyr av meg Og jeg sa på dagsenteret at nå var jeg blitt mer åndelig, så ei ville ha meg med på frelsearmeen på søndag. Så da skal jeg det, så dette ser ut til å gå bra. Har sikkert godt av noe åndelig input derfra og Så dere ser vel nå at det går bra? Jeg klarer å komme meg ut. Bra. Hvordan går det med dampingen, jeg synes du er flink på det der og nå har du inspirert enda en virker det til? :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Skrevet 11. februar 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Bra. Hvordan går det med dampingen, jeg synes du er flink på det der og nå har du inspirert enda en virker det til? :-) Takk Jo jeg damper mindre nå, tror jeg kan slutte snart men trenger den dampen om morningen. Hun har dampet snart i en uke nå, og hun røykte mye. Er så glad på hennes vegne, flott at hun klarer det 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Takk Jo jeg damper mindre nå, tror jeg kan slutte snart men trenger den dampen om morningen. Hun har dampet snart i en uke nå, og hun røykte mye. Er så glad på hennes vegne, flott at hun klarer det Og du trodde aldri du skulle klare det, du styrte og du kavet og var overbevist on at du aldri klarte å redusere eller kvitte deg med nikotin. Knehøne ;-) Liker ikke innholdet i meldingen du sender Nicklus. Det lyser røde flagg for meg. Nå får du være påpasselig å forsøke balansere så godt du klarer. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Skrevet 11. februar 2016 2 minutter siden, XbellaX skrev: Og du trodde aldri du skulle klare det, du styrte og du kavet og var overbevist on at du aldri klarte å redusere eller kvitte deg med nikotin. Knehøne ;-) Liker ikke innholdet i meldingen du sender Nicklus. Det lyser røde flagg for meg. Nå får du være påpasselig å forsøke balansere så godt du klarer. Ja rart jeg klarer meg uten nikotin, men har tendenser til å overspise. I dag har jeg spist veldig mye, det er en måte å jorde seg på det og. Husker fra mine tidligere prosesser da mistet jeg matlysten,mediterte nesten hele dagen. I dag har jeg ikke rukket å meditere, skal ta regresjons cd i morgen når jeg er alene. Å, det jeg skrev om hjelperene mine? Men de er jo der og passer på og det er bra De vil lede meg i riktig retning hvis jeg lar dem, hvis jeg hører. Er utrolig glad i dem, de er kjærlighet/lys I dag har jeg gjort mer jordiske ting enn åndelige, jaja alt er jo åndelig...men du skjønner hva jeg mener. Alle burde snakke med hjelperene sine, de liker det 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja rart jeg klarer meg uten nikotin, men har tendenser til å overspise. I dag har jeg spist veldig mye, det er en måte å jorde seg på det og. Husker fra mine tidligere prosesser da mistet jeg matlysten,mediterte nesten hele dagen. I dag har jeg ikke rukket å meditere, skal ta regresjons cd i morgen når jeg er alene. Å, det jeg skrev om hjelperene mine? Men de er jo der og passer på og det er bra De vil lede meg i riktig retning hvis jeg lar dem, hvis jeg hører. Er utrolig glad i dem, de er kjærlighet/lys I dag har jeg gjort mer jordiske ting enn åndelige, jaja alt er jo åndelig...men du skjønner hva jeg mener. Alle burde snakke med hjelperene sine, de liker det Jeg har lyst til å si at alt med meditering er ikke bra for deg, dessverre, men jeg vet det ikke nytter. Derfor sier jeg heller at jeg håper du får en ok kveld. Du har gjort mer jordiske ting enn åndelige i dag altså? - aldeles strålende! :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Skrevet 11. februar 2016 5 minutter siden, XbellaX skrev: Jeg har lyst til å si at alt med meditering er ikke bra for deg, dessverre, men jeg vet det ikke nytter. Derfor sier jeg heller at jeg håper du får en ok kveld. Du har gjort mer jordiske ting enn åndelige i dag altså? - aldeles strålende! :-) Men jeg pleier å meditere på lys og kjærlighet, og mitt høyere selv. Da lyser det lyskastere og kommer lys inn i meg, kanalene åpner seg i hodet. Det er jo bra å få lys inn i seg. Ja har jo vært endel ute i dag Håper du og får en fin kveld 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Men jeg pleier å meditere på lys og kjærlighet, og mitt høyere selv. Da lyser det lyskastere og kommer lys inn i meg, kanalene åpner seg i hodet. Det er jo bra å få lys inn i seg. Ja har jo vært endel ute i dag Håper du og får en fin kveld Å meditere kan være fabelaktig men for mennesker som har de vanskene du har så kan slike øvelser trigge sykdom, ta derfor godt vare på deg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Skrevet 11. februar 2016 2 minutter siden, XbellaX skrev: Å meditere kan være fabelaktig men for mennesker som har de vanskene du har så kan slike øvelser trigge sykdom, ta derfor godt vare på deg selv. Sykepleieren sa en gang at jeg måtte prøve å meditere, sa jeg savnet det. Men det går ikke når jeg tar for mye medisin, da er jeg lukket. Er vel litt halvåpen nå tror jeg, får se hvordan det går fremover. Har kontroll Tar jo tross alt 1 mg risperdal. 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Sykepleieren sa en gang at jeg måtte prøve å meditere, sa jeg savnet det. Men det går ikke når jeg tar for mye medisin, da er jeg lukket. Er vel litt halvåpen nå tror jeg, får se hvordan det går fremover. Har kontroll Tar jo tross alt 1 mg risperdal. Godt :- ) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Skrevet 11. februar 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Godt :- ) 0 Siter
laban Skrevet 11. februar 2016 Skrevet 11. februar 2016 3 timer siden, stjernestøv skrev: I dag har jeg gjort mer jordiske ting enn åndelige Det synes jeg du skal fortsette med, for å holde den balansen du lovte oss 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.