Gå til innhold

NHD leser du alle trådene her på psyk.forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ligger han under dynen med iPad og oppdaterer seg på samtlige.

Skrevet
1 time siden, Rådvilla skrev:

Bare lurer.

Han har vel annet og viktigere ting å gjøre.

Skrevet (endret)
1 time siden, gråstein skrev:

Han har vel annet og viktigere ting å gjøre.

Det har han helt sikkert! Men det går vel an å lure likevel. (Det viktigste jeg bør gjøre nå er i alle fall å sove. Men får det ikke til. Fire timer til jeg skal opp Og sånn går nå dagene...)

Endret av Gjest
Skrevet (endret)
1 time siden, PNG skrev:

Nå ligger han under dynen med iPad og oppdaterer seg på samtlige.

Ja, og din liste med informasjon er nok lengst av alle. Ser for meg at den må være flere meter lang.

Endret av Gjest
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, jeg gjør nok ikke det. Men jeg leser storparten av "førsteinnleggene".

Skrevet
12 hours ago, Rådvilla said:

Ja, og din liste med informasjon er nok lengst av alle. Ser for meg at den må være flere meter lang.

*

Det er jeg muligens enig i, avhengig av hva du mener.

Skrevet
2 timer siden, PNG skrev:

*

Det er jeg muligens enig i, avhengig av hva du mener.

Jeg bare tullet. Jeg tror ikke at din "liste" med psykiske problemer, psykdommer og medisiner er noe spesielt lengre enn andres. Og såklart gidder ikke NHD fortløpende å oppdatere seg på hver og en av oss. Han har sin jobb først og fremst i RL. 😉

Skrevet
1 hour ago, Rådvilla said:

Jeg bare tullet. Jeg tror ikke at din "liste" med psykiske problemer, psykdommer og medisiner er noe spesielt lengre enn andres. Og såklart gidder ikke NHD fortløpende å oppdatere seg på hver og en av oss. Han har sin jobb først og fremst i RL. 😉

*

Han er heldig som har mer enn DOL, vel. Se, her en han på jakt:

IMG_0203.JPG

Skrevet
2 minutter siden, PNG skrev:

*

Han er heldig som har mer enn DOL, vel. Se, her en han på jakt:

Det er viktig å ha sunne fritidsinteresser når man jobber med psyke folk hele dagen.

Skrevet
Just now, gråstein said:

Det er viktig å ha sunne fritidsinteresser når man jobber med psyke folk hele dagen.

*

Ja, men det gjelder i høyeste grad det å bruke DOL også, og eksponere seg for psyke folk hele dagen, om enn elektronisk. Så finn frem børsa og skaff fjørfe til kvelds.

Skrevet
Et øyeblikk siden, PNG skrev:

*

Ja, men det gjelder i høyeste grad det å bruke DOL også, og eksponere seg for psyke folk hele dagen, om enn elektronisk. Så finn frem børsa og skaff fjørfe til kvelds.

Må jobbe litt med meg selv først, vel.

Skrevet
Just now, gråstein said:

Må jobbe litt med meg selv først, vel.

*

Nei, det er ikke veien til målet som er tingen, veien er målet...!

Pang.

Skrevet
21 minutter siden, PNG skrev:

*

Nei, det er ikke veien til målet som er tingen, veien er målet...!

Pang.

Mulig det, har nettopp stått opp (igjen) og er ikke helt våken, så trenger litt tid til å tenke på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...