PNG Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 Nå ligger han under dynen med iPad og oppdaterer seg på samtlige. 0 Siter
gråstein Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 1 time siden, Rådvilla skrev: Bare lurer. Han har vel annet og viktigere ting å gjøre. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 (endret) 1 time siden, gråstein skrev: Han har vel annet og viktigere ting å gjøre. Det har han helt sikkert! Men det går vel an å lure likevel. (Det viktigste jeg bør gjøre nå er i alle fall å sove. Men får det ikke til. Fire timer til jeg skal opp Og sånn går nå dagene...) Endret 12. februar 2016 av Gjest 0 Siter
Gjest Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 (endret) 1 time siden, PNG skrev: Nå ligger han under dynen med iPad og oppdaterer seg på samtlige. Ja, og din liste med informasjon er nok lengst av alle. Ser for meg at den må være flere meter lang. Endret 12. februar 2016 av Gjest 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 Nei, jeg gjør nok ikke det. Men jeg leser storparten av "førsteinnleggene". 0 Siter
PNG Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 12 hours ago, Rådvilla said: Ja, og din liste med informasjon er nok lengst av alle. Ser for meg at den må være flere meter lang. * Det er jeg muligens enig i, avhengig av hva du mener. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 2 timer siden, PNG skrev: * Det er jeg muligens enig i, avhengig av hva du mener. Jeg bare tullet. Jeg tror ikke at din "liste" med psykiske problemer, psykdommer og medisiner er noe spesielt lengre enn andres. Og såklart gidder ikke NHD fortløpende å oppdatere seg på hver og en av oss. Han har sin jobb først og fremst i RL. 😉 0 Siter
PNG Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 1 hour ago, Rådvilla said: Jeg bare tullet. Jeg tror ikke at din "liste" med psykiske problemer, psykdommer og medisiner er noe spesielt lengre enn andres. Og såklart gidder ikke NHD fortløpende å oppdatere seg på hver og en av oss. Han har sin jobb først og fremst i RL. 😉 * Han er heldig som har mer enn DOL, vel. Se, her en han på jakt: 0 Siter
gråstein Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 2 minutter siden, PNG skrev: * Han er heldig som har mer enn DOL, vel. Se, her en han på jakt: Det er viktig å ha sunne fritidsinteresser når man jobber med psyke folk hele dagen. 0 Siter
PNG Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 Just now, gråstein said: Det er viktig å ha sunne fritidsinteresser når man jobber med psyke folk hele dagen. * Ja, men det gjelder i høyeste grad det å bruke DOL også, og eksponere seg for psyke folk hele dagen, om enn elektronisk. Så finn frem børsa og skaff fjørfe til kvelds. 0 Siter
gråstein Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 Et øyeblikk siden, PNG skrev: * Ja, men det gjelder i høyeste grad det å bruke DOL også, og eksponere seg for psyke folk hele dagen, om enn elektronisk. Så finn frem børsa og skaff fjørfe til kvelds. Må jobbe litt med meg selv først, vel. 0 Siter
PNG Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 Just now, gråstein said: Må jobbe litt med meg selv først, vel. * Nei, det er ikke veien til målet som er tingen, veien er målet...! Pang. 0 Siter
gråstein Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 21 minutter siden, PNG skrev: * Nei, det er ikke veien til målet som er tingen, veien er målet...! Pang. Mulig det, har nettopp stått opp (igjen) og er ikke helt våken, så trenger litt tid til å tenke på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.