Gjest anbr42 Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 Har det noe for seg? Noen som har forsøkt dette? 0 Siter
Elionoe Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 Jeg hadde samtaler 4 ganger i uken med en svært dyktig psykiater i en periode jeg var innlagt over et halvt år. Vi gjennomførte EMDR-terapi på de vanskeligste traumene mine og det hjalp i flere år. Nå er dette 13 år siden og traumene har blusset litt opp igjen, men der og da var det en svært effektiv behandling. Jeg anbefaler den, men det er viktig at du er stabil i deg selv og er i en stabil livssituasjon. Hvis ikke kan det bli traumatiserende for deg. Jeg vet ikke hvorfor traumene har blusset opp igjen i mitt tilfelle, men mye negativt har skjedd i livet mitt innenfor psykiatrien siden dette og mulig destabiliseringen siden den gang er medvirkende. 0 Siter
PNG Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 Forskning viser at det som har størst betydning for effekten av samtaleterapi er hvilken relasjon som oppstår mellom pasient og terapeut; personlige egenskaper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.