AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 Nei, det er ikke den du tror som skriver dette. Dette er en annen. Jeg lurer på om jeg egentlig ikke er schizofren, men bare ekstremt lat og innadvendt. Angst har jeg sikkert, men ikke psykose. Det er bare tvangstanker som kan være ganske drøye siden jeg slåss så hardt i mot de. Kanskje jeg egentlig bare har en nevroselidelse, men er feilaktig satt på AP og er lat nok til å ikke protestere mot å motta uføretrygd og en diagnose med mange rettigheter? Stemmer kan være tvangstanker. jeg hører ikke stemmer slik som man hører feks en radio, jeg hører en indre stemme som hører likedan ut som min egen stemme, bare att jeg splitter den ut, og slåss så hardt mot den, att jeg krangler med meg selv. Jeg innrømmer att det var ganske ille før, og jeg gjorde det høyt ute blandt folk også. Kanskje det er der det kommer fra? Diagnosen "min". Jeg slo på meg selv for å få fred, men det gjorde jeg ikke. Jeg har GAD OG OCD ikke schizofreni. Feks kan alle mine vrangforestillinger teoretisk sett være ocd, feks når jeg mistenkte att folk brøt seg inn på rommet mitt og smurte hiv-blod på barberhøvelen, det kan være OCD det også. Om jeg husket det helt, det vet jeg heller ikke fordi hvordan kan man vite om man er sikker?= jeg har aldri vært sikker, bare utrolig ambivalent, men også plaget av den judasstemmen i hodet, som jo er min egen.... Anonymkode: c5679...023 0 Siter
gråstein Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke den du tror som skriver dette. Dette er en annen. Jeg lurer på om jeg egentlig ikke er schizofren, men bare ekstremt lat og innadvendt. Angst har jeg sikkert, men ikke psykose. Det er bare tvangstanker som kan være ganske drøye siden jeg slåss så hardt i mot de. Kanskje jeg egentlig bare har en nevroselidelse, men er feilaktig satt på AP og er lat nok til å ikke protestere mot å motta uføretrygd og en diagnose med mange rettigheter? Anonymkode: c5679...023 Lurer jeg på også. Hvem vet. 0 Siter
PNG Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 Beste er vel bare å gi faen i grublingen du har holdt på med i 20 år og finne frem popcornet. 0 Siter
XbellaX Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke den du tror som skriver dette. Dette er en annen. Jeg lurer på om jeg egentlig ikke er schizofren, men bare ekstremt lat og innadvendt. Angst har jeg sikkert, men ikke psykose. Det er bare tvangstanker som kan være ganske drøye siden jeg slåss så hardt i mot de. Kanskje jeg egentlig bare har en nevroselidelse, men er feilaktig satt på AP og er lat nok til å ikke protestere mot å motta uføretrygd og en diagnose med mange rettigheter? Stemmer kan være tvangstanker. jeg hører ikke stemmer slik som man hører feks en radio, jeg hører en indre stemme som hører likedan ut som min egen stemme, bare att jeg splitter den ut, og slåss så hardt mot den, att jeg krangler med meg selv. Jeg innrømmer att det var ganske ille før, og jeg gjorde det høyt ute blandt folk også. Kanskje det er der det kommer fra? Diagnosen "min". Jeg slo på meg selv for å få fred, men det gjorde jeg ikke. Jeg har GAD OG OCD ikke schizofreni. Feks kan alle mine vrangforestillinger teoretisk sett være ocd, feks når jeg mistenkte att folk brøt seg inn på rommet mitt og smurte hiv-blod på barberhøvelen, det kan være OCD det også. Om jeg husket det helt, det vet jeg heller ikke fordi hvordan kan man vite om man er sikker?= jeg har aldri vært sikker, bare utrolig ambivalent, men også plaget av den judasstemmen i hodet, som jo er min egen.... Anonymkode: c5679...023 Det som er bra er at du ikke trenger å sette diagnose på deg selv, det gjør behandler og fastlege, slik at du slipper å bruke unødvendig med energi på å lure på om du har det ene eller det andre - det er ikke opp til deg å bestemme. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 Da jeg hadde psykose trodde jeg familien skulle ha en intervention for å hjelpe meg se at man kan leve med HIV. Hadde hallusinert stemor og søster gå inn døra og pappa satt frem maten så trodde de var på vei for å samles. Ble livredd og forsvant derifra. Trodde fremmede på bussen hadde intervensjon og ga meg tegn til å møte ved legevakta og sjekke meg. Trodde overgrepsmottaket hadde ringt meg og det betydde jeg hadde HIV. Gikk til legevakta og sa de ventet på meg. Trodde de andre pasientene var skuespillere som var del av intervensjon. Siden dette har jeg vært lat jeg og. Orker faen ikke pusse tenner eller kle av meg. Anonymkode: 39d98...e4d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.