Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de med histrionisk personlighetsforstyrrelse ha nytte av AP, for å roe ned intensiteten?

Skrevet
Et øyeblikk siden, PNG skrev:

Kan de med histrionisk personlighetsforstyrrelse ha nytte av AP, for å roe ned intensiteten?

Alle blir neddopet av AP.

Anonymkode: 2bffd...63c

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Alle blir neddopet av AP.

Ja, det tror jeg og. Men er det feil å gi AP til denne pasientgruppen? I stedet for at de jobber med problemene. Liksom stue dem vekk på AP, for å slippe problemer.

Skrevet
6 minutter siden, PNG skrev:

Ja, det tror jeg og. Men er det feil å gi AP til denne pasientgruppen? I stedet for at de jobber med problemene. Liksom stue dem vekk på AP, for å slippe problemer.

6 minutter siden, PNG skrev:

Kanskje man ikke greier å jobbe med problemene?

Skrevet
7 minutes ago, AnonymBruker said:

Kanskje man ikke greier å jobbe med problemene?

*

Når man er pasient ved DPS i 10 år, er det å forvente at de tar tak i problemene til pasienten, i stedet for å dope ned på AP og skravle. Det er i såfall feilbehandling man kunne søkt erstatning for, pasientskadeerstatning, men man kommer neppe noen vei med dette, man har ingenting man skulle ha sagt.

De har gjort meg til en zombie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...