PNG Skrevet 14. februar 2016 Skrevet 14. februar 2016 Kan de med histrionisk personlighetsforstyrrelse ha nytte av AP, for å roe ned intensiteten? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 Skrevet 14. februar 2016 Et øyeblikk siden, PNG skrev: Kan de med histrionisk personlighetsforstyrrelse ha nytte av AP, for å roe ned intensiteten? Alle blir neddopet av AP. Anonymkode: 2bffd...63c 0 Siter
PNG Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Skrevet 14. februar 2016 Just now, AnonymBruker said: Alle blir neddopet av AP. Anonymkode: 2bffd...63c Ja, det tror jeg og. Men er det feil å gi AP til denne pasientgruppen? I stedet for at de jobber med problemene. Liksom stue dem vekk på AP, for å slippe problemer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 Skrevet 14. februar 2016 6 minutter siden, PNG skrev: Ja, det tror jeg og. Men er det feil å gi AP til denne pasientgruppen? I stedet for at de jobber med problemene. Liksom stue dem vekk på AP, for å slippe problemer. 6 minutter siden, PNG skrev: Ja, det tror jeg og. Men er det feil å gi AP til denne pasientgruppen? I stedet for at de jobber med problemene. Liksom stue dem vekk på AP, for å slippe problemer. Kanskje man ikke greier å jobbe med problemene? Anonymkode: 2bffd...63c 0 Siter
PNG Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Skrevet 14. februar 2016 7 minutes ago, AnonymBruker said: Kanskje man ikke greier å jobbe med problemene? Anonymkode: 2bffd...63c * Når man er pasient ved DPS i 10 år, er det å forvente at de tar tak i problemene til pasienten, i stedet for å dope ned på AP og skravle. Det er i såfall feilbehandling man kunne søkt erstatning for, pasientskadeerstatning, men man kommer neppe noen vei med dette, man har ingenting man skulle ha sagt. De har gjort meg til en zombie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.