DRONE1 Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 1 minute ago, stjernestøv said: Det er ikke vits i å diskutere det, det er som å snakke til en vegg Ja, akkurat slik er det å forsøke dislutere med religiøse og åndelige folk. De er helt forstokket. Just now, stjernestøv said: Jeg har ihvertfall et fritt sinn, tror på det som passer for meg Fatter ikke poenget med å tro på ting som åpenbart er tullball... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 Et øyeblikk siden, DRONE1 skrev: Ja, akkurat slik er det å forsøke dislutere med religiøse og åndelige folk. De er helt forstokket. Fatter ikke poenget med å tro på ting som åpenbart er tullball... Men det er jo IKKE tullball. Men hvis du velger å tro det er det opp til det 0 Siter
PNG Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 Jo, det er bare tullball. Helt garantert. 0 Siter
DRONE1 Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 1 minute ago, stjernestøv said: Men det er jo IKKE tullball. Men hvis du velger å tro det er det opp til det Det er videnskapelig bevist mener du? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 Et øyeblikk siden, PNG skrev: Jo, det er bare tullball. Helt garantert. Neida, men greit nok. Tro det du 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 Et øyeblikk siden, DRONE1 skrev: Det er videnskapelig bevist mener du? Hvordan kan man bevise andre dimensjoner? De er ikke fysiske. 0 Siter
PNG Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 1 minute ago, stjernestøv said: Hvordan kan man bevise andre dimensjoner? De er ikke fysiske. Vel du kan begynne med å definere "dimensjon". Hvis man ikke klarer det, så finnes de sannsynligvis ikke. Ting man ikke kan definere finnes høyst sannsynligvis ikke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 2 minutter siden, PNG skrev: Vel du kan begynne med å definere "dimensjon". Hvis man ikke klarer det, så finnes de sannsynligvis ikke. Ting man ikke kan definere finnes høyst sannsynligvis ikke. Så drømmer når du sover finnes ikke? Da er du i en an dimensjon, når du sover. 0 Siter
DRONE1 Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 14 minutes ago, stjernestøv said: Så drømmer når du sover finnes ikke? Da er du i en an dimensjon, når du sover. Nei, drømmene skapes av hjernen din. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, DRONE1 skrev: Nei, drømmene skapes av hjernen din. Ja hjernen/tankene spiller inn såklart. 0 Siter
DRONE1 Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 11 minutes ago, stjernestøv said: Ja hjernen/tankene spiller inn såklart. Ja, og akkurat som tanker foregår drømmer i hjernen, ikke i andre "dimensjoner". 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja hjernen/tankene spiller inn såklart. Det er 4 timer siden du skrev at du ikke skulle skrive mer om åndelighet her inne og etter det ser du til at du har gjort nettopp det i alle disse 4 timene 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, DRONE1 skrev: Ja, og akkurat som tanker foregår drømmer i hjernen, ikke i andre "dimensjoner". Jo på astral planet. Her er en bok om det,. http://www.manumu.no/webshop.aspx?pageid=43292&catId=13970&groupId=16531&Product=7509 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, Nicklusheletida skrev: Det er 4 timer siden du skrev at du ikke skulle skrive mer om åndelighet her inne og etter det ser du til at du har gjort nettopp det i alle disse 4 timene Ja beklager, får heller lese litt Er bare kjekt hvis andre og er interessert i det, men men. 0 Siter
PNG Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 11 minutes ago, DRONE1 said: Ja, og akkurat som tanker foregår drømmer i hjernen, ikke i andre "dimensjoner". Det er litt pussig at "alternativbevegelsen" kopierer begreper fra naturvitenskap, som "dimensjon" og "vibrasjon". 0 Siter
DRONE1 Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 12 minutes ago, stjernestøv said: Jo på astral planet. Her er en bok om det,. http://www.manumu.no/webshop.aspx?pageid=43292&catId=13970&groupId=16531&Product=7509 Jo, den virker "seriøs". 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Ja beklager, får heller lese litt Er bare kjekt hvis andre og er interessert i det, men men. Du trenger ikke beklage overfor meg Tenkte mer på deg jeg, at dette ikke skal ta helt over 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, Nicklusheletida skrev: Du trenger ikke beklage overfor meg Tenkte mer på deg jeg, at dette ikke skal ta helt over Ok Neida det tar jo ikke helt over, har lest litt nå og er enig i det jeg leser Men det er ikke lett for menneskehjernen å forstå, må vel oppleves. Det gjør det jo hele tiden, vi er jo mangedimensjonale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.