Gå til innhold

dekode psykose

Anbefalte innlegg

Skrevet

lol jeg har dekodet den ene psykosen min, gleder meg til å fortelle det til legen på dps, så kanskje hun ikke kaster meg ut.

Skrevet
4 minutter siden, Annkarin skrev:

lol jeg har dekodet den ene psykosen min, gleder meg til å fortelle det til legen på dps, så kanskje hun ikke kaster meg ut.

Hva betyr det?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hva betyr det?

har funnet en logisk forklaring på den

Skrevet
Et øyeblikk siden, Annkarin skrev:

har funnet en logisk forklaring på den

Å, vil du fortelle om det? :)

Jeg har også logisk forklaring på mine...eller åndelig forklaring ;) 

Skrevet

Det skal være positivt for remisjon å kunne sette slike symptomer inn i en sammenheng. Det dreier seg ikke om å avdekke sannheten, men det å danne seg en forklaringsmodell man føler gir mening.

Skrevet
Den 19. februar 2016 at 21.51, stjernestøv skrev:

Å, vil du fortelle om det? :)

Jeg har også logisk forklaring på mine...eller åndelig forklaring ;) 

Jo det har seg sånn at jeg hadde en "vrangforestilling" om at Gud kommuniserte med meg gjennom musikken på trening.

Men jeg har funnet forklaringen: han jeg var forelsket i delte noen låter på Facebook og når jeg hørte de låtene på spinningtimer tolket jeg det som Gud.

Men den logiske forklaringen er at han delte låtene fordi de er fine og var populære så han hadde hørt de...

Og nettopp derfor spilte spinninginstruktøren de låtene og...

så tolket jeg det som kommunikasjon fra Gud st jeg ville få han igjen osv, gutten

Skrevet

Men jeg har fått annen kommunikasjon fra Gud under trening også som jeg ikke kan forklare logisk for det kom utenfra og inn i hodet mitt..

Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

Jo det har seg sånn at jeg hadde en "vrangforestilling" om at Gud kommuniserte med meg gjennom musikken på trening.

Men jeg har funnet forklaringen: han jeg var forelsket i delte noen låter på Facebook og når jeg hørte de låtene på spinningtimer tolket jeg det som Gud.

Men den logiske forklaringen er at han delte låtene fordi de er fine og var populære så han hadde hørt de...

så tolket jeg det som kommunikasjon fra Gud st jeg ville få han igjen osv, gutten

Ok :) 

Skrevet
4 timer siden, Annkarin skrev:

Det er vel ikke nødvendigvis en vrangforestilling om en tror og opplever at Gud snakker til en, vel? Jeg blir litt redd hvis legestanden/psykiatrien mener at det er psykotisk! Jeg hører jevnlig fra Gud, jeg. (Og han fra meg). 

Men når sant skal sies, så har jeg hatt (og har) alvorlige problemer inni meg med slike ting. Så alvorlig at jeg nok har vært gal. Jeg er redd jeg snart blir gal igjen av dette. Tror ikke jeg greier å leve lenger med å ha det slik. Og ingen forstår meg. Når jeg snakker om dette, sier de at det bare er tull og at jeg ikke må tro på slikt. Men om jeg velger å ikke tro, så forandrer jo ikke det sannheten likevel. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...