Gå til innhold

Hvordan går det ann å ikke huske et selvmord forsøk ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år tilbake gjorde jeg er forsøk på selvmord men jeg kan ikke huske noe fra det.Jeg husker ikke grunnen til at jeg gjorde det , ikke om jeg  planla det ,og jeg husker ikke å ha tatt disse tablettene. Jeg har ingen minner om å bli funnet og ingen minner fra sykehuset. Heller ingen ting om da jeg kom hjem. 

Grunnen til at jeg vet at jeg har gjort dette selvmordsforsøket er at jeg på grunn av noe annet,  bad om en kopi av journalen min,ble både overasket og sjokkert da jeg leste om dette selvmordsforsøket . Jeg spurte da et familie medlem om det stemte og det gjorde det. 

Andre ting som sto i journalen fra samme tid er at jeg var alvorlig deprimert og tidvis psykotisk. 

Er det vanlig å ikke huske noe fra  et selvmord forsøk?

Litt engstelig for at det kan skje igjen en gang siden jeg ikke kan huske hva som utløste forsøket.

Bør jeg ta noen forhåndsregler? 

Skrevet

Ved psykose kan man få fullstendig hukommelsestap på flere mnd

Skrevet

Ok.. legen og psykologen synes jo jeg er psykotisk støtt og stadig så da er det vel kanskje ikke så bra?

Føler jeg har litt dårlig hukommelse ellers og spesielt på kort tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...