Gå til innhold

Er det riktig av meg å føle meg krenket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke Kim Jong-Un er enig i den der. 

Fatboy+Kim.jpg

Han er dypt KRENKET, GRØSSER over tanken på at SKJØRERE diktatorer kan utsettes for slik hets, RASER mot det dekadente kapitalistiske vesten og FRESER mot FN og NATO som utvilsomt står bak dette som en del av en global konspirasjon mot ham og verdens mest lykkelige solsskinnsland. Det er også på tide å SLÅ ALARM om slik urettferdighet!

Endret av Maglor
13 minutter siden, Maglor skrev:

Tror ikke Kim Jong-Un er enig i den der. 

Fatboy+Kim.jpg

Han er dypt KRENKET, GRØSSER over tanken på at SKJØRERE diktatorer kan utsettes for slik hets, RASER mot det dekadente kapitalistiske vesten og FRESER mot FN og NATO som utvilsomt står bak dette som en del av en global konspirasjon mot ham og verdens mest lykkelige solsskinnsland. Det er også på tide å SLÅ ALARM om slik urettferdighet!

Ergo er han enig, jf. boks nr 1 etter første spørsmål... ;) 

Han burde forsåvidt vært unntaket fra boks1...

Endret av Kayia
4 minutter siden, Kayia skrev:

Ergo er han enig, jf. boks nr 1 etter første spørsmål... ;) 

Han burde forsåvidt vært unntaket fra boks1...

Han er krenket over at hans folk per definisjon i den guiden er krenket. Her har altså analysen påvirket resultatet.

O Store Leder har også i en pressemelding uttalt at kapitalistsvin bør suge ti dollarsedler om dagen for å innse at vestens samfunn handler om svette, sæd, tiss & bæsj.  poop.png

1 time siden, Kayia skrev:

Noe av det mest spot on jeg har sett på lenge!

image.jpeg

Hei!

Hva har dette med krenkelse å gjøre?

Jeg fikk: Ha en fin dag videre.

Noe jeg stort sett har, syns rar humor, for det er vel bare det dette er ment som (selv om jeg ikke forstod det)

Annonse

47 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Hva har dette med krenkelse å gjøre?

Jeg fikk: Ha en fin dag videre.

Noe jeg stort sett har, syns rar humor, for det er vel bare det dette er ment som (selv om jeg ikke forstod det)

Det er et skråblikk på at vi som har det så bra i verdens rikeste land syter og klager, ja sågar føler oss krenket og skriker kjeften av oss, over småting som 5 minutt forsinket flyavgang, dårlig lydkvalitet / manglende teksting på din dialekt på tv og humper i veien som gjør at du søler din dobble caffe latte utover designerskjorten din. Vi forlanger konstant euforia uten pauser ellers må noen få sparken. For sånt går ikke an i Norge i 2016!!!!!

Jeg kjenner at en del av meg flirer godt av denne, den delen som er medlem av "vi som hater gate 19" og sukker når det snør.

Og en annen del blir ganske vrang inni, for at jeg er drittlei av å høre om verdens beste land. Egentlig kjenner jeg for å bli ganske detaljert i hvilken jævelskap mennesker utsettes for i dette fine landet og hvor elendige vi fortsatt er på å beskytte de som trenger det mest. Men jeg skal ikke gjøre det. Man behøver ikke bo i nordkorea eller syria for å oppleve helvetet. Det kan like gjerne foregå hos naboen som virker så grei. 

*trakker ned fra såpeesken for i dag*

(Og jada, jeg skjønner at det er satt på spissen for å være morsomt, men i dag er jeg bare ikke så voksen.) 

Plight of the Common Man

Det er nok helt minimalt med nordmenn som klager over slike ting uten å spøke/tulle, men jeg skjønner jo det at man føler seg litt bra med seg selv om man kan heve seg over "dem derre". Personlig kan jeg ikke huske å noensinne ha pratet med en person som har klaget over slike eller lignende ting.

Annonse

22 timer siden, Maglor skrev:

Det er et skråblikk på at vi som har det så bra i verdens rikeste land syter og klager, ja sågar føler oss krenket og skriker kjeften av oss, over småting som 5 minutt forsinket flyavgang, dårlig lydkvalitet / manglende teksting på din dialekt på tv og humper i veien som gjør at du søler din dobble caffe latte utover designerskjorten din. Vi forlanger konstant euforia uten pauser ellers må noen få sparken. For sånt går ikke an i Norge i 2016!!!!!

ok takk for oppklaringen

Da går det mer på klaging enn krenkelse altså.

19 minutter siden, Madelenemie skrev:

ok takk for oppklaringen

Da går det mer på klaging enn krenkelse altså.

Man skulle tro det, men Krenkethet har vist seg å være sentralt i de nye nivåer sytingen har nådd.

Nivå 1: "Se på stakkars lille meeeeeg som har det sååå mye værre en alllle andre!!!"

Nivå 2: "Hvordan VÅGER dere å forulempe meg på det GROVESTE???? Jeg måtte vente hele 5 MINUTTER, TRE HUNDRE SEKUNDER!! Min LIDELSE er et resultat av andres komplette INKOMETANSE! Hoder må rulle og vi må få nye lover som beskytter slike som meg og mine meninger bør være styrende for hvordan alle andre lever livene sine også!! 

Endret av Maglor
1 minutt siden, Maglor skrev:

Man skulle tro det, men Krenkethet har vist seg å være sentralt i de nye nivåer sytingen har nådd.

Nivå 1: "Se på stakkars lille meeeeeg som har det sååå mye værre en alllle andre!!!"

Nivå 2: "Hvordan VÅGER dere å forulempe meg på det GROVESTE???? Jeg måtte vente hele 5 MINUTTER, TRE HUNDRE SEKUNDER!! Min LIDELSE er et resultat av andres komplette INKOMETANSE! Hoder må rulle! 

hm,

ok

Da kjenner jeg mennesker som klager, men ikke som er krenket, de fleste som klager, klager, men de sier ikke at de har det verre enn andre. Det er i følge deg nivå 1.

Nivå 2 kjenner ingen sånne tror jeg.

Den 24.2.2016 at 9.57, Kayia skrev:

Noe av det mest spot on jeg har sett på lenge!

image.jpeg

Merkelige greier. Aller øverst står teksten "Opplysningskontorets guide til verdens beste land del1." med små bokstaver.

Høyreklikker man på bildet, får man inn adressen til et bilde lagret hos doktoronline, denne adressen.

forum dot doktoronline dot no/uploads/monthly_2016_02/image dot thumb dot jpeg dot f17166d346dbeff07f0e2c7a4f15ee16 dot jpeg

("dot" er skrevet for å unngå autamatisk innhenting av bildet.)

Så går jeg til nettsiden opplysningskotoret.org. Der fant jeg ikke bildet som Kayia har lagt inn.

Derimot fant jeg dette, på denne adressen: "tre dobbelt w" dot opplysningskontoret dot org/wp-content/uploads/2014/02/smorekart dot jpg:

smorekart.jpg

Kayia, har du link til bildet eller har du manipulert inn dine egne tekster på bildet?

Anonymkode: 53b10...fcf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...