Gå til innhold

dumme "venner"

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

I dag ringte jeg til naboen om meg og de to naboene skulle finne på noe kjekt ilag. Da sa naboen jeg ringte at de skulle på spar en tur. Da lurte jeg på hva de skulle finne på på spar. Da svarte han "det kan... være det samme". De sa etterpå jeg spurte en gang til at de skulle på spar å kjøpe noe godt. Da trodde jeg jo selvfølgelig at de skulle handle snop og sånt, så jeg ba mamma sette inn penger sån at jeg kunne gå i lag med dem og kjøpe noe jeg også. Jeg spurte om vi skulle se film hos meg, og de svarte "vi får se". Men da vi kom på spar, så sa de at det godtet de skulle kjøpe var bare røyk. Og når vi gikk hjem til leilighetene våre, gikk de bare inn i naboens leilighet, mens jeg hadde kjøpt inn chips, seigmenn og kakao som vi naboene "liksom" skulle kose oss med mens vi såg noe kjekt på netflix hoss meg. Hva syns dere om dette "vennskapet"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410174-dumme-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

I dag ringte jeg til naboen om meg og de to naboene skulle finne på noe kjekt ilag. Da sa naboen jeg ringte at de skulle på spar en tur. Da lurte jeg på hva de skulle finne på på spar. Da svarte han "det kan... være det samme". De sa etterpå jeg spurte en gang til at de skulle på spar å kjøpe noe godt. Da trodde jeg jo selvfølgelig at de skulle handle snop og sånt, så jeg ba mamma sette inn penger sån at jeg kunne gå i lag med dem og kjøpe noe jeg også. Jeg spurte om vi skulle se film hos meg, og de svarte "vi får se". Men da vi kom på spar, så sa de at det godtet de skulle kjøpe var bare røyk. Og når vi gikk hjem til leilighetene våre, gikk de bare inn i naboens leilighet, mens jeg hadde kjøpt inn chips, seigmenn og kakao som vi naboene "liksom" skulle kose oss med mens vi såg noe kjekt på netflix hoss meg. Hva syns dere om dette "vennskapet"?

Hei!

Det er sånn vennskap er.

Ikke til å forstå seg på.

De beste vennene jeg har jobber i psykiatrien, de er psykiatere og psykologer, Jeg liker å være med mennesker, og jeg liker å ha en venn, og jeg kjenner at jeg har en venn hver gang jeg besøker min pensjonerte psykiater,  den sure overlegen, og den snille psykologen.

På lørdag skal jeg treffe et menneske, jeg er glad jeg slipper tenke på dette som en venn. Det er bare et menneske jeg skal treffe. Menneske vil treffe meg, og det er greit for meg, jeg ser ikke noen nytte av det, annet enn at jeg neste gang jeg skal til nevrohabiliteringen får jeg ros fordi jeg traff et menneske og var sosial. Man får alltid ros for å være sosial, det er en bra ting å være.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410174-dumme-venner/#findComment-3681318
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...