Gå til innhold

Noen våken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg får jo mindre energi...min egen energi, blir tappet. Og får mer av andres energi inn i meg :) 

Er bare glad hvis jeg får sove i natt jeg :) I morgen holder jeg meg hjemme ;) Men har jo godt av å komme meg ut da. 

Ok, sånn ja. Du vil helst flykte inn i din egen tankeverden du og blir sliten når du må konsentrere deg om annet enn det som foregår inne i ditt eget hode. Du har levd i din egen boble/fantasiverden lenge og må venne deg til verden utenfor. Den virkelige verden. :)

Nicklusheletida
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er slitsomt, men tenk at jeg kjenner energier igjen. Det er da noe bare det, er litt åndelig da. 

Enn om du bare kunne ha fortsatt slik du gjør nå uten alt dette åndepratet/tåkepratet ? Det hadde vært sunt for deg.

Ikke gjør så fryktelig stort nummer ut av det når du blir sliten. Slitenhet er en hel normal følelse. Ta deg en sovetablett nå og hvile hjernen din litt fra ånder og energier.

23 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ok, sånn ja. Du vil helst flykte inn i din egen tankeverden du og blir sliten når du må konsentrere deg om annet enn det som foregår inne i ditt eget hode. Du har levd i din egen boble/fantasiverden lenge og må venne deg til verden utenfor. Den virkelige verden. :)

Ja må nok venne meg til verden utenfor huset,tryggest inne. Mindre energier der. 

19 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Enn om du bare kunne ha fortsatt slik du gjør nå uten alt dette åndepratet/tåkepratet ? Det hadde vært sunt for deg.

Ikke gjør så fryktelig stort nummer ut av det når du blir sliten. Slitenhet er en hel normal følelse. Ta deg en sovetablett nå og hvile hjernen din litt fra ånder og energier.

Ok. Men det er en del av meg. Det er meg. Men har vært jordnær i dag. 

Annonse

Annonse

16 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja må nok venne meg til verden utenfor huset,tryggest inne. Mindre energier der. 

Tja, mindre inntrykk er det i hvertfall innendørs. Og inntrykk er noe som gjør deg sliten, derfor blir jeg glad når du klarer å skjerme deg litt og hviler deg når du kjenner deg slik. Bra jobbet og god helg :-)

17 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Ok. Men det er en del av meg. Det er meg. Men har vært jordnær i dag. 

3 minutter siden, XbellaX skrev:

Tja, mindre inntrykk er det i hvertfall innendørs. Og inntrykk er noe som gjør deg sliten, derfor blir jeg glad når du klarer å skjerme deg litt og hviler deg når du kjenner deg slik. Bra jobbet og god helg :-)

Ja i dag tar jeg det litt med ro,men er hos foreldrene mine. Spiste middag her i dag,er trøtt i hodet. Men de ville jeg skulle bli til kaffe,meg og sønnen. God helg der og 😊

34 minutter siden, XbellaX skrev:

Og nå ville sønnen og nye jenta komme og hilse på oss,ånei. Jeg ser jo ikke ut. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...