Gå til innhold

jeg HATER å ikke bli tatt på alvor noe sted!!!

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Hvorfor blir jeg ikke tatt på alvor her når jeg forteller dere og spør dere om mine nevrologiske symptomer? Enten så stenger jo admin trådene mine eller så slettes de, eller verst av alt, dere alle kaller meg for hypokonder!!! Tillogmed de opå facebook kaller meg hypokonder, selvom jeg ikke har sagt at jeg er syk, og ikke har jeg sagt at jeg feiler noe yeller. Jeg har bare kommet med apørsmål om mine alvorlige opplevelser.

Fortsetter under...

Just now, Blomsterfluen said:

Hvorfor blir jeg ikke tatt på alvor her når jeg forteller dere og spør dere om mine nevrologiske symptomer? Enten så stenger jo admin trådene mine eller så slettes de, eller verst av alt, dere alle kaller meg for hypokonder!!! Tillogmed de opå facebook kaller meg hypokonder, selvom jeg ikke har sagt at jeg er syk, og ikke har jeg sagt at jeg feiler noe yeller. Jeg har bare kommet med apørsmål om mine alvorlige opplevelser.

Alvorlige helseproblemer må du ta opp med legen din.

Anonymkode: f22fe...93d

Blomsterfluen
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alvorlige helseproblemer må du ta opp med legen din.

Anonymkode: f22fe...93d

Jeg skal få legetime i neste uke og spørre om utredning på autismeavdelingen på SSE.

Annonse

Nicklusheletida
2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg skal ikke bruke ordet hypokonder , men helseangst. Det høres kanskje litt bedre ut ?

Jeg tror de fleste her forstår at du sliter med helseangst. I flg deg selv har du lidd av noe alvorlig veldig lenge. Disse "alvorlige" sykdommene du har hatt, har vært på forskjellige steder på kroppen for hvert innlegg. En dag kan det være noe veldig alvorlig i øyet, en annen dag kan det være beina, den tredje dagen i armen, den fjerde dagen rykninger og slik fortsetter det.

Det som virkelig er alvorlig er helseangsten du sliter med,  for slik som du har det må være veldig vondt for deg. Du får liksom aldri ro i sjela og derfor synes jeg synd på deg. Helseangsten burde du ha fått hjelp med.

Endret av Nicklusheletida
Gjest Gargamel
11 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg synes du får noen unødvendig frekke og spydige svar noen ganger. Håper folk kan gi deg seriøse og tydelige svar selv når de er uenige med deg :)

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Slutt å mobb meg med det jævla hypo greiene!!!

Jeg legger merke til at det er de ufine (for ja, endel kan skjerpe ordbruken sin mot deg) innleggene. Det fine innlegget til Nicklus har du ikke kommentert i det hele tatt... 

12 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg skal ikke bruke ordet hypokonder , men helseangst. Det høres kanskje litt bedre ut ?

Jeg tror de fleste her forstår at du sliter med helseangst. I flg deg selv har du lidd av noe alvorlig veldig lenge. Disse "alvorlige" sykdommene du har hatt, har vært på forskjellige steder på kroppen for hvert innlegg. En dag kan det være noe veldig alvorlig i øyet, en annen dag kan det være beina, den tredje dagen i armen, den fjerde dagen rykninger og slik fortsetter det.

Det som virkelig er alvorlig er helseangsten du sliter med,  for slik som du har det må være veldig vondt for deg. Du får liksom aldri ro i sjela og derfor synes jeg synd på deg. Helseangsten burde du ha fått hjelp med.

Det finnes både systemiske sykdommer og syndrom som kan gi forskjellige plager på forskjellige steder og til forskjellige tider. Spesielt innen revmatisme kjenner jeg til flere slike lidelser. Derfor trenger ikke alltid et slikt bilde bety helseangst.

Jeg har ingen tanker om at det er noe slik her, og det er ikke derfor jeg skriver det. Men jeg mener det er greit vi også kjenner til slike sykdomsbilder. Det er så mange som blir kalt hypokonder i lengre tid på grunn varierende symtom.  Derfor går de mye for lenge før de får hjelp.

Anonymkode: 17519...197

Nicklusheletida
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes både systemiske sykdommer og syndrom som kan gi forskjellige plager på forskjellige steder og til forskjellige tider. Spesielt innen revmatisme kjenner jeg til flere slike lidelser. Derfor trenger ikke alltid et slikt bilde bety helseangst.

Jeg har ingen tanker om at det er noe slik her, og det er ikke derfor jeg skriver det. Men jeg mener det er greit vi også kjenner til slike sykdomsbilder. Det er så mange som blir kalt hypokonder i lengre tid på grunn varierende symtom.  Derfor går de mye for lenge før de får hjelp.

Anonymkode: 17519...197

Jada, men her er det nok snakk om helseangst og jeg tror ikke svaret ditt egner seg til å berolige blomsterfluen. 

Annonse

Blomsterfluen
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hypo eller histrio?

Det er spørsmålet.

Anonymkode: 

6 timer siden, Bokormen123 skrev:

Jeg legger merke til at det er de ufine (for ja, endel kan skjerpe ordbruken sin mot deg) innleggene. Det fine innlegget til Nicklus har du ikke kommentert i det hele tatt... 

Ok. Hvorfor må jeg svare på alt, det forstår jeg slett ikke.

Blomsterfluen
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hypo eller histrio?

Det er spørsmålet.

Anonymkode: 

9 timer siden, Bokormen123 skrev:

Ok. Hvorfor må jeg svare på alt, det forstår jeg slett ikke.

jeg trenger da ikke kommentere alt, sålenge jeg liker innleggene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...