Gå til innhold

pinnacle studio 19 ultimate reinstallasjon

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Dataen min tullet, så jeg måtte reinstsllere windows og slette noen partisjoner. Inni pinnacle studio kjøpte jeg bluray authorizing plugin, men nå lurer jeg på om jeg må kjøpe pluginen på nytt, siden pluginen ble aktivert i programmet og ikke lastet ned.

Fortsetter under...

Eh..

Jeg ble litt glad av å lese dette innlegget.

Å dømme utfra "psykologen din er en bæsj" så hadde jeg ikke trodd at du omtrent visste hva Windows var. Langt mindre greie å slette partisjoner eller installere noe som helst. Men da tok jeg feil, du er flink og det er jeg glad for.

Til det du spør om: Jeg aner dessverre ikke. Bruker ikke Pinnacle selv.

Blomsterfluen
21 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Eh..

Jeg ble litt glad av å lese dette innlegget.

Å dømme utfra "psykologen din er en bæsj" så hadde jeg ikke trodd at du omtrent visste hva Windows var. Langt mindre greie å slette partisjoner eller installere noe som helst. Men da tok jeg feil, du er flink og det er jeg glad for.

Til det du spør om: Jeg aner dessverre ikke. Bruker ikke Pinnacle selv.

Ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...