Gå til innhold

Skal du noe i dag/kveld?

Anbefalte innlegg

35 minutes ago, tonie said:

Ok, da. Null dull. Jeg synes dere er noen sutrekopper av og til. 

Noen som så på Hver gang vi møtes nå nettopp? Jørn Hoel viste et klipp med en gammel doler. Dystonia kalte hun seg her, men det er kanskje ikke mange som har vært her lenge nok til å huske henne? Hun var virkelig noe helt for seg selv :) 

Ja det er jeg jo enig i. :) Men det blir som noe man må. F.eks. så må jo du på jobben. Jeg må sutre. Sånn er det bare.

Fortsetter under...

28 minutes ago, Inner self said:

Lottotrekningen var som vanlig ett antiklimaks, på en ellers så fin lørdag. Hadde det kommet noen å ville dra meg med på byen, så hadde jeg blånektet. Kan ikke fatte att folk gidder å gå på byen. Noe så kjedelig som å omgåes drita fulle folk, på en pub, eller nattklubb. Nei takke meg til vinylplater og pepsi max..

Og snus....... :lol:

1 hour ago, tonie said:

Noen som så på Hver gang vi møtes nå nettopp? Jørn Hoel viste et klipp med en gammel doler. Dystonia kalte hun seg her, men det er kanskje ikke mange som har vært her lenge nok til å huske henne? Hun var virkelig noe helt for seg selv :) 

Det er ikke noen jeg kan huske, men så har jeg ikke vært her lenger enn siden 2013. Så da har du fått et forsprang på 15 år. Håper hvert minutt har vært velanvendte...

59 minutes ago, Onion said:

Det er ikke noen jeg kan huske, men så har jeg ikke vært her lenger enn siden 2013. Så da har du fått et forsprang på 15 år. Håper hvert minutt har vært velanvendte...

Nå, det blir vel å ta i, men det har vært greit tidsfordriv. Det skulle ikke forundre meg om du til tross for mitt forsprang i antall år har tilbragt mer tid her sammenlagt med alle nickene dine. Hva tror du om det?:)

Kjedelig Mgp-vinner, synes jeg. Likte Afterglow mye bedre, men men. Hun gjør det sikkert bra i Sverige.

Annonse

3 timer siden, tonie skrev:

Ok, da. Null dull. Jeg synes dere er noen sutrekopper av og til. 

Det var Dystonia ja.  Jeg sa det til samboer at henne har jeg vært på nett med for mange år siden.

Just now, Inner self said:

Greven jo, jaja. Jeg er nok ikke arisk nok, jeg. Han går jo som kjent ett skritt lengre enn vanlige nasser, de med brune øyne bør ikke få barn, klarte han å lire ut av seg for noen år siden :P

:lol:

Men han liker ikke kristendommen han heller:

Nei, han gjør vel ikke det. Men fyren er litt sketsjy... vet ikke om jeg liker'n, selv om jeg liker endel av musikken han pleide å lage, men personen er litt vanskelig å like... Denne dokumentaren levner ikke han og euronymous så mye ære.

12 hours ago, Onion said:

Jfr. diskusjonen om stille menn, syns du ikke denne er morsom? :lol:

Jo. Han er en ordentlig godgutt. Det høres veldig trivelig ut å være en hero med en good traditional wife, det er ikke det. Jeg vet ikke helt hva han legger i det siste, men hvis det er ca det jeg ser for meg tror jeg kanskje vi skal være glade for at ikke hver nordmann har en slik. Jeg tviler på at vi greier å opprettholde rikdommen hvis det blir for mange av dem. Hovedgrunnen for vår og lignende lands rikdom er vel nettopp at vi gikk bort fra det der og lot kvinnene entre de fleste kriker og kroker av arbeidslivet. Det er ikke så dumt å beholde en del irriterende karrierekjerringer som ikke akkurat er drømmedamer, for vi bidrar godt til å holde maskineriet i gang. Det er klart, det finnes jo de som får til å beholde det gode gamle og likevel er rike. Saudi-Arabia, for eksempel, de er kjempeflinke til å holde styr på kvinnfolkene og la menn være menn. Jeg tror ikke de mennene trenger å styre noe særlig med manneting for å heltedyrkes heller. Det kommer vel ganske av seg selv hvis de bare greier å bli født? Mor og far finner damer til dem, og så sørger lovene for at de har full kontroll over damene. Genial ordning for enkelte. Nydelig. Jeg skjønner godt at man har bestemt at ordene i den boken skal få stå helt uforandret  :) 

Helter, pelter. Jeg har aldri skjønt hvorfor det skal være behov for et overordnet kjønn, men det ser dessverre ut som veldig mange mener det er det.. 

Annonse

13 hours ago, Dorthe said:

Det var Dystonia ja.  Jeg sa det til samboer at henne har jeg vært på nett med for mange år siden.

Ja, du var jo også her på den tiden. Jeg synes han sa at hun døde i 2006, eller var det 2007? Hun ble ikke gammel, men jeg tror hun rakk å gjøre mer enn mange andre rekker i løpet av et langt liv. Det er fint å se hvor mye viljestyrken kan ha å si selv om kroppen ikke spiller på lag :)

40 minutter siden, tonie skrev:

Ja, du var jo også her på den tiden. Jeg synes han sa at hun døde i 2006, eller var det 2007? Hun ble ikke gammel, men jeg tror hun rakk å gjøre mer enn mange andre rekker i løpet av et langt liv. Det er fint å se hvor mye viljestyrken kan ha å si selv om kroppen ikke spiller på lag :)

Jeg husker nicket, men ikke noe særlig mer.  Jeg var nesten bare på de forumene som handlet om graviditet, barnløshet og familieliv den gangen.  Jeg har heller ikke sett "Hver gang vi møtes", men jeg tror jeg har sett det du skrev ble sendt som et klipp nå - bakgrunnen for "En sakte cumbia?"  Men jeg ante ikke at det var Dystonia. 

1 time siden, tonie skrev:

Jeg husker Dystonia godt - dvs. jeg husker det hun skrev her på dol. Man kunne jo ikke merke noe til hvor stor funksjonsnedsettelse hun hadde i det hun skrev her inne, men av og til fortalte hun ting som gjorde at vi forsto det. Det var hun som i sin tid fikk Anker til å etablere et eget forum for funksjonshemming (som riktignok aldri ble veldig mye brukt). Jeg synes det var sterkt å se bildene av henne som ble vist nå.

1 hour ago, frosken said:

Jeg husker Dystonia godt - dvs. jeg husker det hun skrev her på dol. Man kunne jo ikke merke noe til hvor stor funksjonsnedsettelse hun hadde i det hun skrev her inne, men av og til fortalte hun ting som gjorde at vi forsto det. Det var hun som i sin tid fikk Anker til å etablere et eget forum for funksjonshemming (som riktignok aldri ble veldig mye brukt). Jeg synes det var sterkt å se bildene av henne som ble vist nå.

Jeg også. En viktig påminner om at man aldri helt vet hva den som skjuler seg bak en nick sliter med, men i hennes tilfelle var jo det helt greit. Hun sa i alle fall at hun ønsket å bli behandlet som folk flest. Hun tenkte sikkert at vi var bra sutrete når det feilet oss småting og verden gikk imot, men jeg kan ikke huske at hun noen gang sa det:)

7 hours ago, tonie said:

Jo. Han er en ordentlig godgutt. Det høres veldig trivelig ut å være en hero med en good traditional wife, det er ikke det. Jeg vet ikke helt hva han legger i det siste, men hvis det er ca det jeg ser for meg tror jeg kanskje vi skal være glade for at ikke hver nordmann har en slik. Jeg tviler på at vi greier å opprettholde rikdommen hvis det blir for mange av dem. Hovedgrunnen for vår og lignende lands rikdom er vel nettopp at vi gikk bort fra det der og lot kvinnene entre de fleste kriker og kroker av arbeidslivet. Det er ikke så dumt å beholde en del irriterende karrierekjerringer som ikke akkurat er drømmedamer, for vi bidrar godt til å holde maskineriet i gang. Det er klart, det finnes jo de som får til å beholde det gode gamle og likevel er rike. Saudi-Arabia, for eksempel, de er kjempeflinke til å holde styr på kvinnfolkene og la menn være menn. Jeg tror ikke de mennene trenger å styre noe særlig med manneting for å heltedyrkes heller. Det kommer vel ganske av seg selv hvis de bare greier å bli født? Mor og far finner damer til dem, og så sørger lovene for at de har full kontroll over damene. Genial ordning for enkelte. Nydelig. Jeg skjønner godt at man har bestemt at ordene i den boken skal få stå helt uforandret  :) 

Helter, pelter. Jeg har aldri skjønt hvorfor det skal være behov for et overordnet kjønn, men det ser dessverre ut som veldig mange mener det er det.. 

Arrangerte ekteskap fungerer vel slik at foreldrene finner menn til damene og? Syns det du sier med at det er en genial ordning for menn, siden da får han kone uansett hvor "dårlig" han er, er merkelig. Det fungerer da på samme måte med kvinnene... for det er jo cirka 50/50 menn/kvinner, så med mindre mange menn har flere koner så blir det cirka like mange fordelt av menn og kvinner.

Forøvrig syns jeg arrangerte ekteskap er negativt. Det samme syns jeg om kvinnediskrimering og islam.

*

Kvinnene begynte vel sin inntreden i arbeidslivet under WW2... mennene kriget, kvinnene lagde ammonisjon.

Så sånn var det med det... barna, de ble bare bombet.

Egentlig så er det bare synd på oss alle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...