Gå til innhold

Er så lei nakkeskadn og symptomer

Anbefalte innlegg

Føler for å klage og syte, lette mitt hjerte.

Har en nakkeskade som gir ulike symptomer. Svikt i beina nå og da, dårligere grep når man gjør ting over tid. Pluss oversensitering fra hode til tå.

For å være ærlig er jegskikkelig lei, i alder av 36 år med god høyskoleutdannelse må jeg nå slite med å få hverdagen til å gå... Har hatt problemer med rykninger medmer når jeg skal gripe ting. Må være noe man kan gjøre? Økonomisk har jeg det helt greit, men hjelper lite når man ikke kan benytte seg av all fritiden...

Noen som vet om behandling av øvre nakkeregion atlas, c1,c2 av strekte\løse leddbånd og skjevstilling av c. Har gjort proloterapi av området c2 og nedover i storbritannia. Men noe må gjøres føler jeg..,. 

Blir så sliten at man tenker ting man ikke burde tenke. Når man i motsetning skulle levd livet til det fulle. 

Det er mye positivt i livet også, men generelt vanskelig å benytte seg av det...

Orker ikke å ta kontakt med det motsatte kjønn, skal kanskje ta over barndomshjem og klarer det mulig gjeldfritt. Men allikevel skulle gjerne delt min leilighet med noen :) Men så vet jeg ikke om jeg orker...

Anonymkode: 21757...55a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410230-er-s%C3%A5-lei-nakkeskadn-og-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...