Gå til innhold

JEG LEGGER MEG UNDER KNIVEN: RUMPEFORSTØRRING

Anbefalte innlegg

En merkelig verden. Hva synes dere om dette?

http://sraad.blogg.no/1456062915_jeg_legger_meg_under_.html

Jeg har alltid hatt komplekser for min lille stump, og irritert meg over at den aldri blir noe større, selv om jeg trener. Jeg har gått idrettslinja, og jeg vet hvordan man skal bygge til seg en større rumpe, men den blir aldri slik jeg ønsker. Jeg vet ikke hva greia er. Jeg er den jenta som kanskje mange synes er veldig overfladisk, og det kan jeg si meg enig med dere i. Jeg er veldig overfladisk, og gjerne over gjennomsnitlig opptatt av mitt eget utseendet. Jeg har mine komplekser, hvor en av dem er rumpa. Jeg vil ha større. Fyldigere. Mer spretten! Så, ja... Jeg ska operere til meg en større rumpe. Ikke så veldig stor, men fyldigere.

Anonymkode: 82135...141

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt komplekser for min lille stump, og irritert meg over at den aldri blir noe større, selv om jeg trener. Jeg har gått idrettslinja, og jeg vet hvordan man skal bygge til seg en større rumpe, men den blir aldri slik jeg ønsker. Jeg vet ikke hva greia er. Jeg er den jenta som kanskje mange synes er veldig overfladisk, og det kan jeg si meg enig med dere i. Jeg er veldig overfladisk, og gjerne over gjennomsnitlig opptatt av mitt eget utseendet. Jeg har mine komplekser, hvor en av dem er rumpa. Jeg vil ha større. Fyldigere. Mer spretten! Så, ja... Jeg ska operere til meg en større rumpe. Ikke så veldig stor, men fyldigere.

Jeg nekter å klikke meg inn på den bloggen der, så slipper hun å få enda mer trafikk. Jeg er sjeleglad jeg rakk å bli godt voksen før rosabloggere gjorde sitt inntog. Det er mange gode blogger for all del, og så har du dem som rett og slett bare er fordummende, jeg føler jeg mister IQ av å lese dem. Hva du vil gjøre med kroppen din er ditt valg ( i mitt hode er det ganske lite en noen og 20-åring trenger å gjøre med kroppen sin i utgangspunktet men mulig det er jeg som begynner å bli både gammel og bitter. Poenget er at hun er "voksen" og kan bestemme selv.) Det som irriterer meg er at hun flasher dette i den posisjonen hun er.

Lo forøvrig godt av denne: 

http://www.aftenposten.no/meninger/tegnehanne/Dette-her_-det-haper-jeg-vi-kan-le-av-en-dag--Tegnehanne-8371322.html

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke noe om kirurgiske inngrep i kroppen som er forfengelig/kosmetisk begrunnet. Noe annet om mangelen er så vesentlig at det gir pasienten problemer (fysisk/psykisk), jeg har f.eks. forståelse for at en ønske å legge inn brystimplantater om man er fullstendig flat (selv om noen sikkert lever fint med dette). 

Ovennevnte gjelder uansett sted på kroppen man vurderer å operere.

Endret av Xtra
12 minutter siden, tonie skrev:

Helt surralistisk for meg som tilhører en generasjon som ikke syntes rumper kunne bli små nok:) Jeg synes folk styrer fælt med kroppene sine for tida.

Det blir ihvertfall dyrt for trendslavene om fem år når små rumper er inn igjen og heltatoverte armer er harry ^_^ 

Annonse

3 timer siden, XbellaX skrev:

Jeg er sjeleglad jeg rakk å bli godt voksen før rosabloggere gjorde sitt inntog.

Enig.  Jeg er også veldig glad for at datteren min ikke vokste opp med dem - hun lærte å lese tidlig, slukte det meste og ville sikkert kastet seg over mange slike blogger mens hun var for liten til å være kritisk.

Det er et lite tankekors at noen av hennes jevnaldrende som droppet ut av skolen og blogger om negler, sminke og shopping, tjener millioner, mens hun som utdannet journalist må belage seg på vikariater og midlertidighet i årevis framover.  Ingen av oss misunner de som lever på rosabloggtoppen, men det er likevel litt - eh - spesielt.

Jeg tenker ytterst lite på rumpa mi og hva folk måtte mene om den.  Men jeg ville vært flau hvis jeg hadde lagt ut setningen "Jeg er veldig overfladisk, og gjerne over gjennomsnitlig opptatt av mitt eget utseendet."  til tusenvis av lesere.

Gjest Gargamel

De bloggerne som tjener godt kan vel telles på én hånd. Jeg så at de aller mest kjente tjente rett over en million i 2014. Det er jo bra, men så spørs det hvor lenge karrieren varer.

Hvem skulle tro kjemperumper skulle slå gjennom? "Hvis rumpa di er stor, kan du bruke'n som spisebord" heter det i sangen. Det viste seg å være en profeti. Kim Kardashian har så stor rumpe at hun dekker på med vinglass :unsure:

38 minutter siden, laban skrev:

Men jeg ville vært flau hvis jeg hadde lagt ut setningen "Jeg er veldig overfladisk, og gjerne over gjennomsnitlig opptatt av mitt eget utseendet."  til tusenvis av lesere.

Det vesrte er at det ikke lenger er flaut visstnok å skrive/dele slike utsagn.

4 minutter siden, morsan skrev:

Det vesrte er at det ikke lenger er flaut visstnok å skrive/dele slike utsagn.

Mulig det - jeg tenkte på komma- og staveregler ;)  Men det er visst ikke flaut å synde mot dem lenger, heller.  Noe av det verste er at det virker som om stavekontrollprogrammene dreper intetkjønn:  Hun her skriver "mitt eget utseendet", det omvendte (av typen "artikkelen fortsetter under bilde" kan man lese nesten daglig i nettavisene :(

32 minutter siden, morsan skrev:

Er ikke heltatoverte armer harry allerede??

(Ps. Se meldinger til deg ;-))

Mulig, jeg følger ikke så mye med på slikt annet enn å humre litt over man-buns og 20-åringer med Gandalf-skjegg..

Dog noen ganske få får det til å se ganske rått ut B)

3M3Ad33qx2g.jpg

(ser ikke noen melding til meg? )

Endret av Maglor

Annonse

1 hour ago, Maglor said:

Det blir ihvertfall dyrt for trendslavene om fem år når små rumper er inn igjen og heltatoverte armer er harry ^_^ 

Jaja, men hvis det er for billig er det ingenting å ha, er det ikke sånn? :) Jeg tror den trenden egentlig er over, det er bare de som ikke er så trendfølsomme som ikke har fått det med seg enda.  

5 timer siden, laban skrev:

Mulig det - jeg tenkte på komma- og staveregler ;)  Men det er visst ikke flaut å synde mot dem lenger, heller.  Noe av det verste er at det virker som om stavekontrollprogrammene dreper intetkjønn:  Hun her skriver "mitt eget utseendet", det omvendte (av typen "artikkelen fortsetter under bilde" kan man lese nesten daglig i nettavisene :(

Ah :) ja, språket er noe for seg selv... Jeg godtar at steder som fx dol har et litt mer muntlig preg. Og i en jobbmail ville jeg verken hatt smilefjes, prikkprikkprikk eller skrevet "fx", men ikke bra at språket har så dårlige kår i blogger etc. 

1 minutt siden, morsan skrev:

Ah :) ja, språket er noe for seg selv... Jeg godtar at steder som fx dol har et litt mer muntlig preg.

Det blir noe helt annet - jeg skriver innlegg her i rasende fart uten å lese gjennom (ref. den enslige parentesen i innlegget over). Men bloggen er vel liksom jobben deres, og da synes jeg feil som "gjennomsnitlig" og "mitt eget utseendet" blir flaue.

6 minutter siden, laban skrev:

Det blir noe helt annet - jeg skriver innlegg her i rasende fart uten å lese gjennom (ref. den enslige parentesen i innlegget over). Men bloggen er vel liksom jobben deres, og da synes jeg feil som "gjennomsnitlig" og "mitt eget utseendet" blir flaue.

Ja, helt enig! Noe helt annet enn sosial chat. (Men også der forskjell på på den ene side slurv/feil som skyldes hurtigheten og "muntligheter", og på den annen side feil der man ikke kan skylde på "farta". 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...