Gå til innhold

JEG LEGGER MEG UNDER KNIVEN: RUMPEFORSTØRRING

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 minutter siden, Onion skrev:

Jeg kan ikke se hva slags incentiv de skulle ha for å legge mer krefter i rettskrivningen. Tvert imot, hadde nazi-laban entret hadde leserene fort falt fra.

Å følge helt elementære staveregler forstyrrer ikke budskapet. 

24 minutes ago, laban said:

Å følge helt elementære staveregler forstyrrer ikke budskapet. 

Nei, men det betyr nok ikke noe fra eller til. Det kan hende jeg tar feil, men jeg ser på forfattere og lesere av slike blogger som de som heller ligger under snittet hva hjelder akademiske evner. Det er bare jeg som er talentløs og fører et godt språk.

Just now, Onion said:

Nei, men det betyr nok ikke noe fra eller til. Det kan hende jeg tar feil, men jeg ser på forfattere og lesere av slike blogger som de som heller ligger under snittet hva hjelder akademiske evner. Det er bare jeg som er talentløs og fører et godt språk.

Fantastisk...

Annonse

15 timer siden, tonie skrev:

Jaja, men hvis det er for billig er det ingenting å ha, er det ikke sånn? :) Jeg tror den trenden egentlig er over, det er bare de som ikke er så trendfølsomme som ikke har fått det med seg enda.  

Ja, folk søker stadig status/bekreftelse gjennom pengebruk som synes. Alltid undret meg over det der. 

Å trene er naturligvis veldig bra f.eks, men hvorfor bruke en formue på personlige trenere? Det er ikke noe hokus-pokus med hvordan kroppen eller apparater funker. Mulig det er en slags shoppingrus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...