Gjest Xtra Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, Madelenemie skrev: Hei! Jeg henger opp skjortene for tørk ellers blir de vanskelige å stryke, Men vet du hva :-) Jeg tok på meg den ene som hang der og den ser helt ok ut på uten stryking. Den ser ikke krøllete ut, det er sånn slimfit skjorte fra Hifinger, tror jeg, men de andre ser ganske like ut, i snittet, og det gledelige var å se at det ser helt ok ut på meg. Kanskje disse er litt strykefrie? Jeg liker ikke T.shorter, og jeg har ikke råd til klær for tiden, når jeg får råd skal jeg kjøpe meg singletter og nye cardigan, men jeg har bursdag om noen mnd , så da kan jeg jo ønske meg sånne sett, med singlett og cardigan. Hvis du ser dette noe sted, kunne du da si i fra til meg? Singlettene må kunne stilles inn, og jeg liker materialene; silke, ull hvis den ikke stikker, bomull, men ikke så godt bomull for jeg syns de blir for fort slitt, i vertfall når man liker ha klær i mange år. Eller singlettene kan være av bomull, det er greit, men sånne cardiganjakker syns jeg blir slitt i bomull fort. Jeg kjøpte for en del år siden mange på H/M, og jammen er de ikke allerede nå slitt? Det er frustrerende. Og kunne du også si i fra om du ser en pen rød kjole? Jeg trenger en dessverre, jeg har prøvd å låne, men får enten beskjed om at deres klær ikke passer til meg, eller at de ikke har rød kjole. Jeg skal kjøre på fretex, men det er vel ofte sånn at man ikke finner akkurat det man er ute etter å finne. Jeg er lite i klesbutikker, så tror ikke jeg kan tipse deg, men skal si fra om jeg mot formodning skulle komme over noe :-). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410263-ang-dusjing/page/5/#findComment-3683086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.