Gå til innhold

Trening med ørlite tette bihuler?

Anbefalte innlegg

Er det noe i veien for å trene når en føler seg ganske frisk, bare litt tett i hodet/bihulene? Det arter seg slik at det gjør vondt i hodet når man har hodet lavt (f.eks. mellom bena når man sitter), og er litt slapp.

Ikke verdens viktigste spørsmål, men litt viktig for meg å få trent i kveld, og lurer på om jeg burde stå over ;).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410294-trening-med-%C3%B8rlite-tette-bihuler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Xtra skrev:

Er det noe i veien for å trene når en føler seg ganske frisk, bare litt tett i hodet/bihulene? Det arter seg slik at det gjør vondt i hodet når man har hodet lavt (f.eks. mellom bena når man sitter), og er litt slapp.

Ikke verdens viktigste spørsmål, men litt viktig for meg å få trent i kveld, og lurer på om jeg burde stå over ;).

Du er kanskje allerede på trening, men jeg ville bare si at jeg har lært det samme som Gargamel sier. Med sykdomsfølelse i kroppen skal man ikke trene, men dersom man kun er "hodeforkjølet" så går det greit.

2 timer siden, frosken skrev:

Du er kanskje allerede på trening, men jeg ville bare si at jeg har lært det samme som Gargamel sier. Med sykdomsfølelse i kroppen skal man ikke trene, men dersom man kun er "hodeforkjølet" så går det greit.

Ja, nå har jeg vært på intervall- og styrketrening og ikke overraskende gikk det fint. Merket bare at det var ubehagelig å gjøre øvelser med hode og nese ned (eks. planke) og det var ubehagelig å belaste nakken noe særlig. Så dette tok jeg behørig hensyn til :).

Jeg pleier ikke å være så forsiktig, men svært mange jeg kjenner har langvarig forkjølelse/influensa for tiden, og jeg vil gjøre hva jeg kan for å unngå det. Var nøye med å ikke ta meg i ansiktet og vaske hender godt rett etter trening :-).

Endret av Xtra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...