Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan bare svare for meg selv, sånn er min mandag til fredag: Jeg står opp 07 og blir ustyrtelig trøtt etter middag, sånn 18-ish. Prøver å ikke duppe av, for da får jeg ikke sove før langt over midnatt, noe som gjør meg ustyrtelig trøtt kl 07 dagen etter. Dette øker sjansen for at jeg dupper av 18-ish, noe som gjør at jeg holder meg våken til langt over midnatt, og da ....osv osv...

1 time siden, vfjs skrev:

Hvor mange timer er det normalt å bli trøtt igjen etter da man har våknet på morgningen! Står opp mellom 5 og 7 og bli trøtt i 8 tiden 

Mener du at du blir trøtt 1-3 timer etter at du har stått opp eller snakker du om kl. 20 om kvelden?

Hverdagene står jeg opp kl. 6 som regel og det hender jeg er trøtt sånn like etter middag, men det er veldig sjelden jeg sovner da heldigvis. Legger meg mellom 22:30-23:00, leser litt og sovner som regel temmelig kjapt.

påskelilje

Jeg står opp 6.45 på hverdager, og legger meg som regel litt før midnatt. Hvis jeg ikke skal noe om ettermiddagen (etter jobb og middag), kan det hende at jeg sovner på sofaen en times tid da, eller at jeg sovner på sofaen i 22-23 tida. Har likevel ingen problemer med å sovne i senga når jeg legger meg.

Men som regel er jeg altså våken i 17 timer hver dag.

Er jo litt trøtt de første timene om morgenen forresten også, sånn som nå. Og hadde jeg lagt meg igjen etter at ungene var gått på skolen, kunne jeg sikkert ha sovnet igjen.

Annonse

mariaflyfly

Jeg står opp 5.45 på hverdager. Er ganske våken fram til lunsj, og dagen går stort sett i ett. Er trøtt når møtetida begynner på jobb kl 14, og hvis vi sitter og hører på en eller annen kjedelig forelesningslignende greie, dupper jeg ofte av. Etter middag er jeg stuptrøtt og sover gjerne en liten halvtime. Legger meg rundt midnatt, som regel ca 00.30

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...