Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 4.3.2016 at 23.58, Onion skrev:

Ja, og det er jeg veldig glad for. :) Men minuset er at man er sett ned på.

Du og legene dine vet sannheten om hvorfor din situasjon er som den er. Det er jo alt som trenger å bety noe. 

Det er ofte de som vet minst som har en trang til å rope høyest innenfor mange områder, men som da oftest står igjen som klovnene selv. 

Hvis du har det greit slik du har det, hvorfor endre på det. Stå på sier jeg bare

Endret av 1980gutten

Neida, det er noe galt med deg også, men det kan ofte virke som psykisk syk = yndig, svak og sart. Mer nå enn før, synes jeg. Det er mye fokus på de sarte, pene psyke overalt nå. De egner seg vel bedre enn de sinte, apatiske, tøffe o.l  når målet er å vekke medfølelse og øke forståelsen for psykisk sykdom. 

Annonse

AnonymBruker
Den 3/1/2016 at 22.20, Onion skrev:

Hvorfor er bildet i media at psykiske lidelser er sånn "sjelesorg", sånne yndige, sarte sjeler som ikke klarer å få ting ut? Når jeg ikke er sånn, er jeg da frisk?

Frisk som en fisk.

Mocha_dead_fish.jpg

Anonymkode: 53641...a0c

4 hours ago, tonie said:

Neida, det er noe galt med deg også, men det kan ofte virke som psykisk syk = yndig, svak og sart. Mer nå enn før, synes jeg. Det er mye fokus på de sarte, pene psyke overalt nå. De egner seg vel bedre enn de sinte, apatiske, tøffe o.l  når målet er å vekke medfølelse og øke forståelsen for psykisk sykdom. 

Men de fleste psyke er ikke "sarte og pene"... :P

4 hours ago, AnonymBruker said:

Frisk som en fisk.

Mocha_dead_fish.jpg

Anonymkode: 53641...a0c

Ja, begynner nesten å lure på om ikke det stemmer, vel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...