Gå til innhold

Skulle hatt noe beroligende beskjed NÅ

Anbefalte innlegg

Veeel alle har vel slåtte hodet i blant. Jeg med angst slår meg ikke til ro med dette. For tre dager siden slo jeg hodet hardt 3 ganger i et tak jeg var litt uforsiktig med og glemte var der. Etterpå var jeg litt svimmel og hadde hodepine, og siste dagene har jeg bare hatt hodepine og idag oppdaget jeg 3 små klumper. PROBLEMER NÅ er at dum som jeg er leste meg opp, og lurer på om det er farlig? Fordi leste om blødninger ved slag som utvikler seg over dager og uker uten noe særlig symptomer. Og NÅ får jeg IKKE AKKURAT SOVE. Plis hjelp

Fortsetter under...

Kan du ikke ringe legevakten og stille dette spørsmålet til dem?

Kan ikke se hvorfor det skulle beslaglegge ressurser.

Forumbrukere har ikke lyst til å ta noen stilling til (det som kan være) akutte problemer. Det er umulig å vite, og man ønsker ikke å ta på seg det ansvaret.

1 minutt siden, Onion skrev:

Forumbrukere har ikke lyst til å ta noen stilling til (det som kan være) akutte problemer. Det er umulig å vite, og man ønsker ikke å ta på seg det ansvaret.

1 minutt siden, Onion skrev:

Jeg er fullstendig klar over det, men jeg lurer egentlig på om det er normalt? Jeg er bare redd tror jeg og sliter med søvn. dessuten vil man jo ikke vekke hele huset når de bare feier det vekk med en hånd og sier alt er fint.. 

Jeg føler meg trygg på å si at det kan vente til i morgen, sett at tilstanden ikke har endret seg brått. Mitt inntrykk er at det som har endret seg brått er pga. din research på nettet. :) Så mitt råd er å legge deg uansett om du får sove eller ikke, og høre med noen i morgen.

17 minutter siden, Onion skrev:

17 minutter siden, Onion skrev:

Forumbrukere har ikke lyst til å ta noen stilling til (det som kan være) akutte problemer. Det er umulig å vite, og man ønsker ikke å ta på seg det ansvaret

3 minutter siden, Onion skrev:

Jeg føler meg trygg på å si at det kan vente til i morgen, sett at tilstanden ikke har endret seg brått. Mitt inntrykk er at det som har endret seg brått er pga. din research på nettet. :) Så mitt råd er å legge deg uansett om du får sove eller ikke, og høre med noen i morgen.

Vel det var mest det jeg tenkte på også, så jeg ville helst bare at noen også tenkte det at det kan vente til i morgen tidlig. Jeg skal prøve å sove. Men har så veldig trykk i hodet og litt sånn spenningshodepine, men jeg har jo slitt før med dette og tror det er litt hjernerystelse symptomer som en jeg spurte tidligere idag sa. Jeg bekymrer meg altfor mye det vet jeg selvsagt! Men det er jo sånn det er iblant, krysser fingrene for at jeg bare har litt sen plager. Håper taket har det like vondt som meg og bulker det også

Ja det kan helt sikkert vente i 4-5 timer. :)

Jeg har ingen "erfaring" med slike hodeskader så jeg vet ikke noe mer enn at det kan vente noen timer.

Jeg vil tro det ikke er noe som trenger behandling, men du bør få det sjekket, siden det er potensielt alvorlige ting.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...