Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

stjernestøv
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snømåking hah! Holdt å kava i 1 1/2 time med kram, våt snø. God trening. kliss våt og røde roser i kinna :)

Nå har jeg fyra i peisen og snart blir det Idol med litt å tygge på ved siden av :) Ingen sjokolade da :)

Anonymkode: 2e81c...565

Å så flink du er :D Trim og ingen sjokolade :) 

Annonse

Jeg ligger på sofaen og forbanner meg over hodepinen som har sittet i i en uke nå. Og jeg som omtrent aldri har vondt i hodet. Før i dag har jeg gått tur, redigert litt bilder, måkt snø, redigert flere bildet, spist skikkelig vond fiskegrateng, gått tur og nå er jeg her, mens jeg fortsatt redigerer bilder, gråter litt, banner litt (inni meg så ikke "storebror" skal høre det) og lurer på hva som egentlig er vitsen med alt dette.

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Jeg ligger på sofaen og forbanner meg over hodepinen som har sittet i i en uke nå. Og jeg som omtrent aldri har vondt i hodet. Før i dag har jeg gått tur, redigert litt bilder, måkt snø, redigert flere bildet, spist skikkelig vond fiskegrateng, gått tur og nå er jeg her, mens jeg fortsatt redigerer bilder, gråter litt, banner litt (inni meg så ikke "storebror" skal høre det) og lurer på hva som egentlig er vitsen med alt dette.

Å,må være noe drit med hodepine i en hel uke, jeg har bare hatt migrene noen timer i dag. Det tar vel på at du mistet en venn, jeg var trist lenge da vi mistet vår hund. Han var jo endel av oppveksten. Tenker på han fremdeles, han var gal men snill :) Du har nå fått gjort mye, hjelper det litt å gjøre ting? 

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å,må være noe drit med hodepine i en hel uke, jeg har bare hatt migrene noen timer i dag. Det tar vel på at du mistet en venn, jeg var trist lenge da vi mistet vår hund. Han var jo endel av oppveksten. Tenker på han fremdeles, han var gal men snill :) Du har nå fått gjort mye, hjelper det litt å gjøre ting? 

Ja, det er pga lillegutt at jeg har denne hodepinen. Jeg må gjøre ting, det er eneste måten å overleve på. Men det er veldig tungt når jeg har så vondt i hodet.

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Ja, det er pga lillegutt at jeg har denne hodepinen. Jeg må gjøre ting, det er eneste måten å overleve på. Men det er veldig tungt når jeg har så vondt i hodet.

Ja det må være tungt, hjelper vel ikke med smertestillende heller? Håper det går over snart. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...