Gå til innhold

Bare lurer på en ting!

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Sykepleieren var her i dag og han sa han kunne bestemme selv hva han skulle tenke, klarer dere det? Trodde det var det som var vanskelig jeg, jeg prøver jo på det men tankekontroll er ikke lett. Og jeg får inn andres tanker også, ja det kunne jeg vel også styre lurte han på. Han lurte på om jeg kunne kontrollere det på en måte, det er jo det jeg har problemer med. Men vær snill og kom med tips hvis dere har ideer :) 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410328-bare-lurer-p%C3%A5-en-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sykepleieren var her i dag og han sa han kunne bestemme selv hva han skulle tenke, klarer dere det? Trodde det var det som var vanskelig jeg, jeg prøver jo på det men tankekontroll er ikke lett. Og jeg får inn andres tanker også

Altså, det tviler jeg på er mulig...

38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sykepleieren var her i dag og han sa han kunne bestemme selv hva han skulle tenke, klarer dere det? Trodde det var det som var vanskelig jeg, jeg prøver jo på det men tankekontroll er ikke lett. Og jeg får inn andres tanker også, ja det kunne jeg vel også styre lurte han på. Han lurte på om jeg kunne kontrollere det på en måte, det er jo det jeg har problemer med. Men vær snill og kom med tips hvis dere har ideer :) 

Selvfølgelig kan man det :) Det er jo hele essensen bak kognitiv terapi dette! Google og les litt selv, men start feks med denne som forklarer dette enkelt og greit: http://www.kognitiv.no/wp-content/uploads/2014/11/Hva-er-kognitiv-terapi.pdf

stjernestøv
1 minutt siden, Kayia skrev:

Selvfølgelig kan man det :) Det er jo hele essensen bak kognitiv terapi dette! Google og les litt selv, men start feks med denne som forklarer dette enkelt og greit: http://www.kognitiv.no/wp-content/uploads/2014/11/Hva-er-kognitiv-terapi.pdf

Virker håpløst på meg. 

Annonse

Annonse

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i hvertfall en racer på å klare å flytte fokus :) Jeg gjør det enklest ved å aktivisere meg med noe som krever noe fysisk.

Anonymkode: 2eddd...9a1

Å jeg kan jo prøve :) Men er så fokusert på tusen energier, det går litt i surr. 

stjernestøv
4 minutter siden, Trine skrev:

Jeg kan ikke styre tankene mine. Det er en feil i hjernen så jeg vet ikke om det går an å gjøre noe med det. Men ettersom jeg har forstått så klarer normale folk å styre tankene sine.

Å kanskje det er en feil i hjernen min og, har prøvd lenge nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...