Gå til innhold

Bare lurer på en ting!

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å kanskje det er en feil i hjernen min og, har prøvd lenge nå. 

Hos deg skyldes det vel heller psykose? Det er vel ikke så lett å styre tankene sine når man har psykose? Eller psykose blir kanskje litt feil. Du har vel en pf? Samme det, jeg tror det skyldes sykdommen din og ikke en feil i hjernen.

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, Trine skrev:

Hos deg skyldes det vel heller psykose? Det er vel ikke så lett å styre tankene sine når man har psykose? Eller psykose blir kanskje litt feil. Du har vel en pf? Samme det, jeg tror det skyldes sykdommen din og ikke en feil i hjernen.

Nei jeg har ikke en pf. 

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Ok. Hva sa sykepleieren ang medisiner da?

Han vil ikke si så mye om det, skulle snakke med psykiater neste uke. Men han trodde psykiateren mente jeg burde øke risperdal, sykepleieren mente jeg var nær psykotisk av og til. Han mente det kunne være seroquel jeg ble stiv av, han skulle høre med psykiateren om jeg kunne få noe annet. Klarer jo ikke styre matinntaket heller. 

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han vil ikke si så mye om det, skulle snakke med psykiater neste uke. Men han trodde psykiateren mente jeg burde øke risperdal, sykepleieren mente jeg var nær psykotisk av og til. Han mente det kunne være seroquel jeg ble stiv av, han skulle høre med psykiateren om jeg kunne få noe annet. Klarer jo ikke styre matinntaket heller. 

Ok. Bra om du kan få en annen sovemedisin, så kan du jo heller øke risperdal.

stjernestøv
2 minutter siden, Trine skrev:

Ok. Bra om du kan få en annen sovemedisin, så kan du jo heller øke risperdal.

Ja får se. Har ikke så lyst å øke heller, da sitter/ligger jeg bare i sofaen. Klarer ikke gå på dagsenteret da, og er jo mer aktiv i hodet nå...har masse tanker. Men de sa jo en gang at i sprøyteform ble det ikke så mange bivirkninger, så kanskje det er noe. Energiene sliter meg ut, men jeg klarer meg jo. 

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja får se. Har ikke så lyst å øke heller, da sitter/ligger jeg bare i sofaen. Klarer ikke gå på dagsenteret da, og er jo mer aktiv i hodet nå...har masse tanker. Men de sa jo en gang at i sprøyteform ble det ikke så mange bivirkninger, så kanskje det er noe. Energiene sliter meg ut, men jeg klarer meg jo. 

Forstår dilemmaet. Nå er du jo mye mer aktiv. Det må vel gå an å tilpasse dosen slik at du klarer å være aktiv samtidig som at energiene ikke sliter deg ut.

Annonse

stjernestøv
10 minutter siden, Trine skrev:

Forstår dilemmaet. Nå er du jo mye mer aktiv. Det må vel gå an å tilpasse dosen slik at du klarer å være aktiv samtidig som at energiene ikke sliter deg ut.

Det virker ikke som om de bryr seg om det,det er jo ikke deres liv. 

Nicklusheletida
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Sykepleieren var her i dag og han sa han kunne bestemme selv hva han skulle tenke, klarer dere det? Trodde det var det som var vanskelig jeg, jeg prøver jo på det men tankekontroll er ikke lett. Og jeg får inn andres tanker også, ja det kunne jeg vel også styre lurte han på. Han lurte på om jeg kunne kontrollere det på en måte, det er jo det jeg har problemer med. Men vær snill og kom med tips hvis dere har ideer :) 

Til en viss grad , men vi er mennesker. Ikke roboter.

Endret av Nicklusheletida

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...