Gå til innhold

Ei som kjenner andres følelser.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nå er du litt for sårbar. Det eneste jeg i grunnen sier er at du ikke klarer å "frelse" oss :) Dette minner meg litt om hvordan pinsemenigheten holder på. Du klarer ikke å hjernevaske dolerne. Kanskje like greit å innse det. Ellers plager du ikke meg på noen måte :)

Å. Skal go meg da. Synd det ikke er noen som tror det. Det er jo et forum for alt. Er det ikke? Var medlem av paranormal men ikke nå lenger,har bare hotmail og det kan man ikke ha. 

Fortsetter under...

stjernestøv
7 minutter siden, slabbedask skrev:

Dette er vel ikke riktig forum for å diskutere "det åndelige". Hvis jeg vil diskutere hva som er den beste pickupen av EMG 85 og EMG 60 gjør jeg det ikke her... (noe sånt)

Ok skal gi meg. 

stjernestøv
5 minutter siden, Trine skrev:

Dette er ikke et forum som egner seg for diskusjon om åndelige ting. Det blir det samme som om jeg skulle lagt ut det ene innlegget etter det andre om hundetrening. Det finnes andre forum som egner seg bedre for åndelige ting og det finnes andre forum som egner seg bedre for diskusjon om hundetrening. Et innlegg i ny og ne er jo greit, men ikke hele tiden. Det handler ikke om at folk ikke vil ha deg her. Det er ingen som har sagt at de ikke vil ha deg her. Men det tar fullstendig av om åndelige ting og du vet like godt som alle andre her at du ville fått en mer positiv respons på et forum for åndelige ting. Det kan virke som (selv om jeg ikke tror det) at du prøver å omvende folk og at du derfor snakker om ånder på forum hvor ingen tror på det.

Ok skal gi meg. Var på paranormal før men det går ikke med hotmail lenger. Ja jeg vil omvende folk,men får gi opp dol folket. Jeg har jo et budskap. 

Nicklusheletida
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å. Skal go meg da. Synd det ikke er noen som tror det. Det er jo et forum for alt. Er det ikke? Var medlem av paranormal men ikke nå lenger,har bare hotmail og det kan man ikke ha. 

Jeg blander meg ikke inn i hva slags tema som skal være lovlig her på åpent. Det er ikke min oppgave. For meg skriver du så mye du vil, men du kan ikke forvente deg den responsen du ønsker. Du må tåle at andre synes det du skriver er bort i staur og vegger.

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok skal gi meg. Var på paranormal før men det går ikke med hotmail lenger. Ja jeg vil omvende folk,men får gi opp dol folket. Jeg har jo et budskap. 

Ja, jeg tror ikke det er noe lurt å prøve å omvende oss ;) Kan du ikke bare lage deg en gmail-konto da?

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg blander meg ikke inn i hva slags tema som skal være lovlig her på åpent. Det er ikke min oppgave. For meg skriver du så mye du vil, men du kan ikke forvente deg den responsen du ønsker. Du må tåle at andre synes det du skriver er bort i staur og vegger.

Ok. Jeg skal prøve å la være. Det er jo sant at ingen tror på det. Bare tror jeg er syk i hodet.

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Vet ikke :-) Jeg har alltid brukt det. Betyr at noe er inn i hampen rart.

Heh...artig. Jeg skulle fortelle ei om et gjerde jeg hadde satt opp (ja, hunde-damer, gjerder er interessante temaer). Hun så ut som et spørsmålstegn da jeg sa jeg hadde banket ned staur :D

Nei, sorry Stjernestøv, nå sporet jeg av.

10 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Du må tåle at andre synes det du skriver er borti staur og vegger.

9 timer siden, Trine skrev:

Hvor kommer det uttrykket ifra?

Få Lillemus til å slå det opp:

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=8195939

Annonse

15 timer siden, stjernestøv skrev:

Har dere tro på henne da?

Jeg er litt uenig med endel i denne tråden, jeg synes det absolutt bør være plass til det åndelige på åpent forum. Takhøyden på DOL har  alltid vært stor og det håper jeg den fortsetter å være. Det som gjør noe av dette vanskelig er at mye av det du skriver forbindes med sykdom (hos mange, men spesielt hos deg pga din sykehistorie), du har en alvorlig lidelse hvor det å "ta inn andres energier" eller "lese andres tanker" er klare varsellamper. Vi som har fulgt deg over mange år kjenner godt til hvordan du går i sirkler på dette med seponering, åndelighet, ubalanse og forverring av tilstand. Jeg synes NHD gjorde en klok beslutning når han spurte deg vennlig om du kunne flytte deg over på åpent forum, det har du innrettet deg etter og da synes jeg også det bør være like stor plass til åndelighet som andre tema.

Men, så ødelegger du litt for deg selv fordi du begynner med misjonering. At du tror på engler og demoner er helt ok men ingen synes noe om å få andres meninger prakket på seg (selv om jeg vet du mener det godt. Og dette gjelder ikke kun åndelighet, men alle tema, uten unntak. Tro på det du vil Stjernestøv, ha det godt i den troen, men ikke forsøk å aktivt omvende andre. 

2 hours ago, XbellaX said:

Jeg er litt uenig med endel i denne tråden, jeg synes det absolutt bør være plass til det åndelige på åpent forum. Takhøyden på DOL har  alltid vært stor og det håper jeg den fortsetter å være.

Hvis jeg skrev titalls innlegg om at CIA var etter meg, hvordan hadde det vært riktig av deg, og andre forumbrukere, å respondere?

3 minutter siden, Onion skrev:

Hvis jeg skrev titalls innlegg om at CIA var etter meg, hvordan hadde det vært riktig av deg, og andre forumbrukere, å respondere?

Du skjønner sikkert også at spam er spam, uansett hva slags tema man velger.

1 minutt siden, Onion skrev:

Det eneste åpenbare her er vel at du har fått et spørsmål du ikke vil svare på?

Jeg ville svart like direkte som jeg har pleid å svare i slike tilfeller, at jeg opplever temaet som symptom på sykdom. Hvorfor skulle jeg svare på noen annen måte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...