Gå til innhold

Ei som kjenner andres følelser.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker
Den 3.3.2016 at 17.27, stjernestøv skrev:

Jeg nekter ikke for at engler og demoner finnes. Men jeg vil ikke bruke tid på spekulere på noe om demoner. Slike monstre er for meg synonymt med de kvalme figurene på skrekkfilmplakater. Ingenting er mer frastøtende enn sånne og kloakklukt. Jeg ønsker å bli spart for at slikt kommer inn i min oppmerksomhet. Jeg opplever synet av sånt veldig opprivende og forstyrrende.

Ei dame jeg kjenner forteller at hun ofte, flere ganger om dagen ser slike vesener svirre rundt henne. Hun opplever dem plagsomme. Hun sliter mentalt. Og det er ikke så rart. Det er vondt å være sammen med henne. Hvis du vil ha det bedre Stjernestøv, så sky denslags som pesten. Ta medisiner som gjør at du blokkerer for synet av slikt. Så får du fred i sjelen. Du trenger det. Jeg lider med deg, også fordi du ikke selv ser at det du gjør, er mental selvskading. Vær så snill, la det være, ta medisinene dine.

Og ikke post mer om uhyrer fra Helvete eller ytre verdensrom eller hvor de nå enn bor. Jeg vil ikke inn i et mareritt og får dårligere nattesøvn enn jeg allerede har etter å ha sett ekle DOL-poster. Ønsker deg alt vel.

(Rød bold skrift for at du skal lettere skal legge merke til dette.)

Anonymkode: e6007...0a2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...