Gå til innhold

hleelp! har jeg vunnet i v75? 7 riktige tall?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg kjøpte min aller første v75 lynkuppong i går og satset 50 kr. På avd nummer 3, er det ramset opp noen tall. 7 av de 8 tallene der på avd er de samme som på resultatene på nettet, men de er ikke i riktig rekkefølge. Har jeg vunnet noe da?

Fortsetter under...

AnonymBruker
26 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg kjøpte min aller første v75 lynkuppong i går og satset 50 kr. På avd nummer 3, er det ramset opp noen tall. 7 av de 8 tallene der på avd er de samme som på resultatene på nettet, men de er ikke i riktig rekkefølge. Har jeg vunnet noe da?

Går ikke v75 ut på å finne  riktig vinner i 7 forhåndsbestemte løp?

Anonymkode: 94139...af6

Blomsterfluen
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går ikke v75 ut på å finne  riktig vinner i 7 forhåndsbestemte løp?

Anonymkode: 94139...af6

Jeg aner ikke. Det er første gang jeg spillte v75 lyntoto i går.

Blomsterfluen
Den Sunday, March 06, 2016 at 13.28, laban skrev:

Her står det et eksempel på V75-kupong og hva som gir gevinst: http://www.nettavisen.no/sportspill/2874583.html

Det med avkrysningene som jeg foreslo, stemte visst ikke. Jeg har egentlig ingen peiling.

Mamma var hos meg på søndag, og ryddet leiligheten min. Da kastet hun den uregistrertebongen så jeg vet ikke om jeg har vunnet noe uansett.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...