Gå til innhold

er det psykt å nyte/like å se på selvmord på youtube?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Eller er det normalt å synes at det er spennende å se på? Hovedkontakten min sier at det ikke er normalt å se på. Har hun rett i det? Jeg ser på så mye på dette og andre misshandlig-ting fortiden, ikke fordi jeg har tenkt å skade noen selv, for det skal jeg aldri, men jeg synes bare det er så spennende/gøy å se på.

Fortsetter under...

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du et eksempel på en video på YouTube med selvmord? Sånn bare for å skjønne hva du snakker om...

Anonymkode: e3eb2...781

Foreksempel han i politikken på 80 tallet som skjøt seg selv i munnen med pistol, og det var så intressant å se når blodet fosset og hvordan de rundt ham reagerte.

stjernestøv
7 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Eller er det normalt å synes at det er spennende å se på? Hovedkontakten min sier at det ikke er normalt å se på. Har hun rett i det? Jeg ser på så mye på dette og andre misshandlig-ting fortiden, ikke fordi jeg har tenkt å skade noen selv, for det skal jeg aldri, men jeg synes bare det er så spennende/gøy å se på.

Hver sin lyst, men det høres ikke helt bra ut å se på slike videoer. Forstår ikke at du orker. 

AnonymBruker
1 minute ago, Blomsterfluen said:

Foreksempel han i politikken på 80 tallet som skjøt seg selv i munnen med pistol, og det var så intressant å se når blodet fosset og hvordan de rundt ham reagerte.

Det har jeg aldri hørt om. Har du en lenke?

14 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hvis du syntes det er spennende og gøy å se på selvmords- og mishandlings-videoer vil jeg si det er på grensen til å være psykt.

Annonse

Blomsterfluen

Jeg synsogså det er intressant å høre de døende i ulykker sine siste ord, som foreksempel i flykrasj på youtube. Og jeg liker å se på når folk blir misshandlet på youtube undercover filmer. Jeg ble også misshandlet på barneboligen av personalet når jeg utagerte, og jeg ble smertefult vridd armen langt bak på ryggen min når jeg utagerte på ungdommskolen. Det er da gøy å se når andre blir misshandlet også. Men det betyr ikke at jeg liker hviss noen jeg er glad i blir misshandlet. Det er bare så spennendeå se på når noen lider på undercover filmer på youtube.

Blomsterfluen

Hvis man nyter å se på slikt, så er det noe seriøst galt med en som person... det er normalt å syns slike ting er ubehagelige. Når det er sagt, det finnes de som liker å fremstille seg slik og slik, for å oppnå de og de reaksjonene...

Jeg liker faktisk å se på selvmord og folk som blir misshandlet på institusjoner og gamlehjem på youtube, fordi det er gøy/spennede å se når mennesker har det vondt, avogtil. Ihvertfall hviss personene som har det vond av misshandlingen har utagert først. Da får de hevn og det er kjekt/intressant å se på, syns jeg.

6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg synsogså det er intressant å høre de døende i ulykker sine siste ord, som foreksempel i flykrasj på youtube. Og jeg liker å se på når folk blir misshandlet på youtube undercover filmer. Jeg ble også misshandlet på barneboligen av personalet når jeg utagerte, og jeg ble smertefult vridd armen langt bak på ryggen min når jeg utagerte på ungdommskolen. Det er da gøy å se når andre blir misshandlet også. Men det betyr ikke at jeg liker hviss noen jeg er glad i blir misshandlet. Det er bare så spennendeå se på når noen lider på undercover filmer på youtube.

Du høres alvorlig psyk ut!

AnonymBruker

Jeg liker faktisk å se på selvmord og folk som blir misshandlet på institusjoner og gamlehjem på youtube, fordi det er gøy/spennede å se når mennesker har det vondt, avogtil. Ihvertfall hviss personene som har det vond av misshandlingen har utagert først. Da får de hevn og det er kjekt/intressant å se på, syns jeg.

Hvis du virkelig nyter å se på selvmord, er du sadist. Men jeg tviler på om du nyter dette.

Blomsterfluen

Hvis du virkelig nyter å se på selvmord, er du sadist. Men jeg tviler på om du nyter dette.

Jeg syns det er en relief og at det er svært intressant å se på selvmord, men jeg er ikke sadist når jeg ikke påfører andre smerte selv? Jeg ser jo bare filmene på youtube.

AnonymBruker

Jeg syns det er en relief og at det er svært intressant å se på selvmord, men jeg er ikke sadist når jeg ikke påfører andre smerte selv? Jeg ser jo bare filmene på youtube.

Det er sadistiske trekk å nyte å se på selvmord. Men jeg tror nok det bare er en hangup du har, som en ny metode for å få oppmerksomhet...

Blomsterfluen
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er sadistiske trekk å nyte å se på selvmord. Men jeg tror nok det bare er en hangup du har, som en ny metode for å få oppmerksomhet...

Jeg har da aldri latt som om jeg er noe jeg ikke er, bare for å få oppmerlsomhet!!!!!!!!

Annonse

Blomsterfluen

Mesteparten anonyme brukere tror de vet alt om meg,når de egentlig ikke vet noe som helst om meg fordi de kjenner meg ikke. De påstår jeg er hypokonder, og at jeg later som for å få oppmerksomhet, når det ikke er det jeg gjør eller er i det heletatt.

AnonymBruker
3 minutes ago, Blomsterfluen said:

Mesteparten anonyme brukere tror de vet alt om meg,når de egentlig ikke vet noe som helst om meg fordi de kjenner meg ikke. De påstår jeg er hypokonder, og at jeg later som for å få oppmerksomhet, når det ikke er det jeg gjør eller er i det heletatt.

Ok, da har du 100 forskjellige alvorlige sykdommer inkludert sadistisk personlighet.

Blomsterfluen

Ok, da har du 100 forskjellige alvorlige sykdommer inkludert sadistisk personlighet.

Fastlegen min som kjenner meg tar meg iverftall på alvor når jeg forteller om anfallene jeg har om nettene, og har sendt inkallellelse brev så jeg får tatt døgn eeg.

AnonymBruker
3 minutes ago, Blomsterfluen said:

Fastlegen min som kjenner meg tar meg iverftall på alvor når jeg forteller om anfallene jeg har om nettene, og har sendt inkallellelse brev så jeg får tatt døgn eeg.

Ja de må jo undersøke. Sier heller ikke at du ikke er syk. Men 100 sykdommer og sadisme?

Blomsterfluen

Ja de må jo undersøke. Sier heller ikke at du ikke er syk. Men 100 sykdommer og sadisme?

Jeg har da aldri hatt 100 sykdommer. Ikke engang så mye som 4 sykdommer har jeg noengang hatt samtidig. De symptomene jeg har ramset opp i tidligere tråder trenger ikke være 100 sykdommer, men det kan være en del av lidelsen min, som legen skal finneut av hva er. Disse plagene ble mer og mer etter jeg sluttet på abilify og baregår på 40 mg fluoxetin. Abilify brukes jo ofte mot epilepsi også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...