Gå til innhold

Prøver ikke å overbevise dere men...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kerry Cassidy will cover whistleblower testimony, False Flags, and the agenda for takeover, ETs, Artificial Intelligence and the NWO, along with an obsession with following an ‘armageddon-like” timeline. I will discuss how this may all play out, the balance between light and dark and how the Illuminati and their ET handlers are influencing events.

??????????????????????????????????????????????????????????????????????

Anonymkode: f483a...bf2

Jeg tilstår Stjernestøv, jeg er en alien-menneske hybrid. Jeg og mine brødre og søstre teller millioner og lever midt blant dere. Snart kommer ordren om å iverksette siste trinn i kolonisering av planeten Jorden. Deres rase vil tilpasse seg for å tjene vår. Motstand er nytteløst.

Endret av Maglor
stjernestøv
1 minutt siden, Maglor skrev:

Jeg tilstår Stjernestøv, jeg er en alien-menneske hybrid. Jeg og mine brødre og søstre venter teller millioner midt blant dere. Snart kommer ordren om å iverksette siste trinn i kolonisering av planeten jorden. Deres rase vil tilpasse seg for å tjene vår. Motstand er nytteløst.

Vi er jo alle hybrider.

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kerry Cassidy will cover whistleblower testimony, False Flags, and the agenda for takeover, ETs, Artificial Intelligence and the NWO, along with an obsession with following an ‘armageddon-like” timeline. I will discuss how this may all play out, the balance between light and dark and how the Illuminati and their ET handlers are influencing events.

??????????????????????????????????????????????????????????????????????

Anonymkode: f483a...bf2

Hun høres ikke helt frisk ut.

Endret av slabbedask

Annonse

27 minutter siden, Maglor skrev:

Jeg tilstår Stjernestøv, jeg er en alien-menneske hybrid. Jeg og mine brødre og søstre teller millioner og lever midt blant dere. Snart kommer ordren om å iverksette siste trinn i kolonisering av planeten Jorden. Deres rase vil tilpasse seg for å tjene vår. Motstand er nytteløst.

Gidder dere vente til etter fotball-EM? Har planer om å dra på et par-tre kamper.

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Not funny....

Mind control via chemtrails og chiper i vaksine injeksjoner har var tilstrekkelig for å hindre noen betydelig friksjon mot overtakelse. Hybridisering av hele mennselepopulasjonen unødvendig på dette tidspunkt. Protomutanter som meg vil fasilisere samfunnsmessig overgang til deres nye levemåte. Motstand er nytteløst.

Endret av Maglor
18 minutter siden, Janus30 skrev:

Gidder dere vente til etter fotball-EM? Har planer om å dra på et par-tre kamper.

Fotball-EM er naturligvis en del av planen, tilrettelagt av våre fremste hybrid-iverksettere dere kaller Illuminati. Distraksjon så vel som hypnotisk refleks-indoktrinering via ballens sprettmønster kondisjonerer dere til produktive sub-tjenere. At du vil gå flere ganger indikerer full absorpsjon av program via øye-hjerne-nerver. Fortsett slik. Motstand er nytteløst. 

Endret av Maglor

Annonse

mariaflyfly

Kan du ikke heller lese ei bok i stedet for å se på all denne alternativgalskapen på nett hver dag?

Jeg anbefaler "En mann ved navn Ove" av Fredrik Backmann, dersom du ikke har lest den. Lettlest, underholdende, morsom og rørende.

stjernestøv
5 minutter siden, mariaflyfly skrev:

Kan du ikke heller lese ei bok i stedet for å se på all denne alternativgalskapen på nett hver dag?

Jeg anbefaler "En mann ved navn Ove" av Fredrik Backmann, dersom du ikke har lest den. Lettlest, underholdende, morsom og rørende.

Takk for tipset. Men jeg er ikke så flink til å lese bøker, leser litt om kvelden når jeg legger meg av og til. Men om dagen har jeg ikke konsentrasjonen, og derfor ser jeg på youtube videoer. Men skjønner at jeg har sett litt mye nå, tenker bare på det. I morgen blir det en tur på dagsenteret. 

13 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk for tipset. Men jeg er ikke så flink til å lese bøker, leser litt om kvelden når jeg legger meg av og til. Men om dagen har jeg ikke konsentrasjonen, og derfor ser jeg på youtube videoer.

Lydbøker hjelper på konsentrasjonen, demper tankespinn og kan kombineres med å gjøre enkelte andre ting ;)

Hun som har unger med aliens er i Arizona i videoen (jeg så bittelitt av starten), eller hva?  Jeg skjønner at jeg gikk glipp av noe i 1992...

Endret av laban
stjernestøv
1 time siden, laban skrev:

Lydbøker hjelper på konsentrasjonen, demper tankespinn og kan kombineres med å gjøre enkelte andre ting ;)

Hun som har unger med aliens er i Arizona i videoen (jeg så bittelitt av starten), eller hva?  Jeg skjønner at jeg gikk glipp av noe i 1992...

Ja kunne kanskje lånt noe på biblioteket :)

Ja Arizona, det er mange åndelige folk som reiser dit. Lilli Bendriss pleier å ha med seg en gruppe dit, kanskje jeg skulle melde meg på. Men det blir litt mye styr for meg. 

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kunne kanskje lånt noe på biblioteket :)

Ja Arizona, det er mange åndelige folk som reiser dit. Lilli Bendriss pleier å ha med seg en gruppe dit, kanskje jeg skulle melde meg på. Men det blir litt mye styr for meg.

Å prøve lydbøker er i alle fall verd et forsøk, sjekk utvalget på biblioteket.

Hvis du orker å dra så langt som til USA, er det mye som er mer interessant å se enn ørkenen i Arizona.  Velg i hvert fall en kjølig årstid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...