Gå til innhold

hvor stor smågottpose får jeg i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hvor stor blir smågodtposen min i dag når smågodtet koster 79 kroner per kilo?

Akkurat SÅ stor :o

Det finnes ingen standard for godtepose. Hvor mange penger har du tenkt å bruke ELLER hvor mye skal godteposen veie? Det gir en pekepinn om størrelsen.

Gjest Gargamel
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hvor stor blir smågodtposen min i dag når smågodtet koster 79 kroner per kilo?

Da jeg var på Rema i dag var det *helt* utsolgt for smågodt, så hvem vet.

Husk at 15 biter er nok, og bare på lørdag;-) 

Blomsterfluen
4 minutter siden, Xtra skrev:

Akkurat SÅ stor :o

Det finnes ingen standard for godtepose. Hvor mange penger har du tenkt å bruke ELLER hvor mye skal godteposen veie? Det gir en pekepinn om størrelsen.

Jeg skal bruke 50 kroner.

Annonse

Et øyeblikk siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg skal bruke 50 kroner.

Det blir veldig mye godteri, godt over en halv kilo. Jeg tror ikke jeg ville kunnet spise alt (eller halvparten) på en gang uten å blir dårlig... Tenk at en halvstor Melkesjokolade veier 100 gram, da kan du forestille deg hvor mye over 600 gram blir.

Blomsterfluen
1 minutt siden, Xtra skrev:

Det blir veldig mye godteri, godt over en halv kilo. Jeg tror ikke jeg ville kunnet spise alt (eller halvparten) på en gang uten å blir dårlig... Tenk at en halvstor Melkesjokolade veier 100 gram, da kan du forestille deg hvor mye over 600 gram blir.

Ok. Takk. Jeg digger lakrishodene på europris pluss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...