Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 hours ago, Nils Håvard Dahl, psykiater said:

Nei, akkurat passe :-)

Antar dette er guttedrømmen, og at kald krig ble litt for stillesittende for Dem... mer action på en psykiatrisk avdeling. Lønna er i alle fall bedre. :)

Anonymkode: d422d...e81

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

"The Road" får de mest følelsesløse til å føle noe, tror jeg. :) En av de beste filmene.

Ja. Jeg vil allikevel sterkt anbefale å lese boka før man ser filmen. Den er ganske spesiell.

AnonymBruker
1 hour ago, Gargamel said:

Mener du Shooter? American sniper er fra 2014. Jeg så Shooter på kino, og den var grei. Husker vel sniper-rifla og teknikalitetene mer enn historien.

Tror han mener begge, siden de dreier seg om snikskyting.

Madelenemie

Hei!

Av spenning liker jeg Thirteen days (cubakrisen)

Av humor, meet the parents og meet the fockers.

og crash: 

der støter mennesker tilfeldig inn i hinanden. Om jeg skulle ønsket gjøre noe stort i livet, så ville det være å lage en film som Crash, den er ærlig, og utfordrende.

Endret av Madelenemie

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...