Gå til innhold

Ser du frem til en lang og trist påske...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

34

• Trine

19

• Mrs D

2

• Solemnity

1

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
4 minutter siden, Trine skrev:

Vet ikke hva jeg skal jeg. Blir ikke noe lystig lag ihvertfall, jeg hater lystige lag. Blir vel mest hjemme tror jeg. Men påsken blir ikke noe tristere enn alle andre dager.

Helligdager blir gjerne lange og triste.

Anonymkode: 2bbf4...52e

Annonse

Annonse

AnonymBruker
54 minutter siden, Trine skrev:

Har ikke råd til å kjøpe trøst uansett, så da er det bedre å prøve å finne trøst i andre ting.

Nå koster smågodet kun 2,90 pr hekto (hvis du klarer å få tak i det), det har du sikkert råd til!

Anonymkode: b2f89...edd

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå koster smågodet kun 2,90 pr hekto (hvis du klarer å få tak i det), det har du sikkert råd til!

Hehe....ja, det har jeg råd til. Jaja, får se, må i butikken etterpå uansett. Kanskje det blir noe trøstegodt på meg. Ikke at det nok er så lurt da siden jeg spiser mye mindre mat enn normalt. Ser for meg at magen ikke blir veldig fornøyd om den blir stappet full av smågodt.

AnonymBruker
8 minutter siden, Trine skrev:

Hehe....ja, det har jeg råd til. Jaja, får se, må i butikken etterpå uansett. Kanskje det blir noe trøstegodt på meg. Ikke at det nok er så lurt da siden jeg spiser mye mindre mat enn normalt. Ser for meg at magen ikke blir veldig fornøyd om den blir stappet full av smågodt.

Du kan jo supplere med no' kokka. Det er fint for å roe ned magen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...