Gå til innhold

Ser du frem til en lang og trist påske...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mest lyst til å rømme landet. Leve i eksil, vel. Kan jo bli en slik spaniapensjonist, bare at jeg vil lenger unna. New Zealand, det høres forlokkende ut. Litt som Norge, bare lengst unna.

Anonymkode: 22c9c...03b

Kvifor det?

Anonymkode: 2bbf4...52e

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

34

• Trine

19

• Mrs D

2

• Solemnity

1

Mest aktive i denne tråden

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mest lyst til å rømme landet. Leve i eksil, vel. Kan jo bli en slik spaniapensjonist, bare at jeg vil lenger unna. New Zealand, det høres forlokkende ut. Litt som Norge, bare lengst unna.

Skulle jeg rømt til et annet land så hadde jeg rømt til Grønland. Jeg skal ihvertfall aldri bli spaniapensjonist.

Annonse

AnonymBruker
15 minutes ago, Trine said:

Hm, jammen. Det regnes visst som et land. Men uansett serveres vel bare sel og måke, med andre ord ingen babb.

(Nå kan det jo hende det er måke i babb, dog - men de har i alle fall krydder.)

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, jammen. Det regnes visst som et land. Men uansett serveres vel bare sel og måke, med andre ord ingen babb.

(Nå kan det jo hende det er måke i babb, dog - men de har i alle fall krydder.)

Tror jeg heller vil spise sel enn babb. Er nok måke i babb ja og sikkert rotter.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...