Gå til innhold

VIPPS

Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva jeg snakker om her siden jeg egentlig aldri har blitt helt klok på hva VIPPS er, men om du har et kort knyttet opp mot VIPPS så har du jo registrert det kortet på profilen din. Om det nye kortet har et annet kortnr. (jeg husker ikke om kortnr endres når man får nytt kort) så må du nok inn og registrere det nye kortet. Har du registrert CVV/CVC så vet jeg ihvertfall at den forandres når man får nytt kort. Så jeg tror du må inn og registrere det nye kortet.

Så håper jeg noen kan svare mer sikkert, selv tror jeg at jeg tar med kamera og hund og stikker til fjells siden DPS-timen ble avlyst, sola skinner og jeg trenger D-vit.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410552-vipps/#findComment-3686035
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Trine said:

Vet ikke helt hva jeg snakker om her siden jeg egentlig aldri har blitt helt klok på hva VIPPS er, men om du har et kort knyttet opp mot VIPPS så har du jo registrert det kortet på profilen din. Om det nye kortet har et annet kortnr. (jeg husker ikke om kortnr endres når man får nytt kort) så må du nok inn og registrere det nye kortet. Har du registrert CVV/CVC så vet jeg ihvertfall at den forandres når man får nytt kort. Så jeg tror du må inn og registrere det nye kortet.

Så håper jeg noen kan svare mer sikkert, selv tror jeg at jeg tar med kamera og hund og stikker til fjells siden DPS-timen ble avlyst,

Timen avlyst? Blir det enda mer ventetid nå da?

Anonymkode: 6ce7b...40c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410552-vipps/#findComment-3686054
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

VIPPS-kontoen var knyttet til et betalingskort. Nå har jeg fått nytt kort. Må jeg endre noe i VIPPS-kontoen? Jeg får nemlig feilmelding på pin-koden min.

Du må registrere det nye kortet på profilen din. Kortnummeret er (som regel) det samme, men utløpsdato og sikkerhetskode er ulikt. Hvilket er (uten at det har betydning her) en grunn til å bruke Paypal til å betale hvis du har mange abonnementstjenester med trekk fra kortet. Det er noe dritt å skulle gå inn på alle profilene og bytte kort, enklere å kun gjøre det hos Paypal.

Påloggingen til Vipps skal være lik uavhengig av hvilket kort du bruker. Den er jo knyttet opp til person/mobilnummer, ikke kort.

Jeg er i en annen tidssone, derfor svarer jeg på et noe spesielt tidspunkt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410552-vipps/#findComment-3686300
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...